2.12.16

PORTRETTEN


Ik maak foto's. Veel foto's. Heel veel foto's. Ik heb SD kaarten, mappen op mijn laptop en drive geheugens ermee vol staan. De mooisten daarvan deel ik vaak hier, op mijn blog. Maar er zijn minstens duizenden die jullie nog nooit hebben gezien. Veel daarvan zijn mislukt, maar er zitten ook goede tussen waarvoor ik nooit een gelegenheid had om ze te delen. Tussen al die bestanden stonden aan aantal portreten die ik voor dit artikel verzamelde.


Zoals ik net zei is het nogal een verzameling. Ik heb ze gemaakt op verschillende tijden in verschillende maanden op verschillende locaties met verschillende mensen. Meestal deel ik dit soort portretten niet, tenzij ik er een aantal heb, zoals jullie vaak met Juliet hebben gezien. Als ik maar één of twee goede foto's heb gemaakt, laat ik het meestal voor wat het is. En dan vind ik ze maanden later terug, zoals in dit geval. Welk portret was jullie favoriet? Ik twijfel tussen de eerste en de derde.



EEN VRAAG AAN JULLIE

En dan heb ik nog een vraag aan jullie. Aan het eind van het jaar (wat verrassend snel nadert) wil ik een blogpost schrijven over wat ik met mijn blog wil in het nieuwe jaar. Wat er gaat veranderen, wat jullie kunnen verwachten, enzovoort. Wat ik graag van jullie zou weten is het volgende:

  • Wat jullie favoriete artikelen zijn om te lezen op mijn blog. Over fotografie, reizen, persoonlijke blogposts of misschien iets anders? (Als je een favoriet artikel hebt mag je dat ook laten weten!) 
  • Zien jullie graag lange of korte blogposts? Met veel of weinig tekst? Met veel of weinig foto's? 
  • En wát zouden jullie dan willen lezen? 
  • Verder is eigenlijk alle feedback welkom. Dus mocht je iets anders kwijt willen over mijn blog en eventuele veranderingen, graag!

Dat is simpel gezegd wat ik graag van jullie zou willen weten. Je kunt hieronder een reactie achterlaten, of me een mailtje sturen! Ik hoor graag jullie mening zodat ik daar rekening mee kan houden en mijn blog kan verbeteren. Nieuw jaar, nieuw plan zullen we maar zeggen! 


Liefs,

Annerieke

1 opmerking:

  1. Moooi! Ik denk dat nummer 3 ook mijn favoriet is! Wat je blog betreft, ik vind fotografie altijd leuk om te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!