21.12.16

FOTOGRAFEREN IN DE KOU


Mijn adem vormt zich tot een wolkje als ik uitadem. Het vriest. Ik trek mijn muts verder over mijn oren als Juliet en ik wegfietsen om foto's te maken in de kou. Er ligt een laagje vorst op de takjes van de heide en bomen maar de zon schijnt fel. Perfecte omstandigheden om foto's te maken zou je zeggen, toch? We gingen er op uit om daar gebruik van te maken. Ondanks dat Juliet's handen er bijna af vroren (madame had geen handschoenen meegenomen) waren de foto's geslaagd. Kijk je mee?


Eigenlijk had ik meer foto's die de moeite waren geweest om te delen, maar het punt is dat ik een groen kleurige jas heb en dat paste gewoon niet zo goed bij de rest van de foto's. Dus die hebben jullie nog te goed! 

Ik hoop dat het snel weer gaat vriezen. Niet alleen omdat ik dan (hopelijk) weer mooie foto's kan maken, maar ook omdat het me wel wat lijkt om weer op natuurijs te schaatsen. En sneeuw zou ik ook niet verkeerd vinden. Zoals vorig jaar, toen had ik zelfs ijsvrij in januari. Wie herinnert zich dat artikel (http://anneriekemeijers.blogspot.nl/2016/01/drie-dagen-ijsvrij.html) nog? 

Verder ben ik bezig met een tekening en ondanks dat die nog lang niet af is, zit ik er over te denken daar een blogpost over te schrijven. Ik weet dat het heel lang (maar dan ook echt heel lang) geleden is sinds jullie voor het laatst een tekening van mij hebben gezien. Maar zouden jullie dat willen zien? 


Dat was het voor vandaag. Ik ben met zo'n zes verschillende artikelen tegelijk bezig, dus dat belooft wat. Eerst maar eens één afmaken. Want dat blijkt lastiger dan het lijkt. 

Tot snel!


Liefs,
Annerieke

1 opmerking:

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!