2.11.16

GOLDEN FRECKLES, HAIR AND SUNSET


'Kun je die gouden sproetjes nou eigenlijk wel zien op de foto's?' 'Uh, nee eigenlijk niet.' 'Oké, en nu dan?' 'Ja weetje, laten we gewoon wat leuke foto's maken. De zon gaat bijna onder dus als we geluk hebben, komt er straks een zonsondergang.' Het ging niet helemaal volgens plan, maar uiteindelijk is het toch gelukt. Forget about de gouden sproetjes, we hadden en oranje gouden lucht, en oranje haar. 


Het was weer eens zover: Ik was in een bui om foto's te maken en trommelde Juliet op. Dat liedje hebben we inmiddels vaak genoeg gehoord om het maar even zo te zeggen. Isabel hielp met de make-up: we kozen voor gouden sproetjes die (even huilen) vrijwel niet terug te zien zijn op de foto's. Het idee was leuk. Ondanks dat zijn de foto's wat ons betreft toch geslaagd. 

Het effect van de ondergaande zon en Juliet's rode lokken vind ik echt goud. (Ha-ha-ha. Geweldige woordgrap.) Maar even zonder grappen, ik vind het echt heel vet. De één na laatste foto is mijn favoriet. Tussen de één na laatste en laatste foto zaten zo'n 2 seconden. Het enige verschil is de belichting. Bij zonsondergangen is flink met het licht te spelen. Probeer het zelf maar eens, je houdt de camera in een andere hoek en je hebt een compleet andere foto.

Helaas duren zonsondergangen maar kort en werd het snel weer donker. Ik klikte mijn camera uit en we liepen tevreden terug naar huis. 


Onze vorige fotoshoots vind je hier:


Wat is jullie favoriete fotosessie die wij tot nu toe hebben gehad en waarom? En hebben jullie misschien suggesties van foto's die jullie ons graag zouden zien maken? Ideeën en verzoeken voor fotoshoots zijn uiteraard altijd van harte welkom. Meestal doe ik inspiratie op via Pinterest, maar het lijkt me leuk om eens te doen wat jullie graag zouden willen zien. Wordt het nog interactief ook! Laat jullie ideeën, meningen enzovoort vooral achter in de reacties.


Liefs, Annerieke

1 opmerking:

  1. Die eerste foto vind ik echt heel mooi en de sproetjes zijn daar ook goed te zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!