21.8.16

SCANDINAVIË | DEEL 5


Tijd voor deel 5! Ik mag dan al wel al een paar weken terug zijn in Nederland maar ik ben nog steeds met jullie niet door alle foto's heen. Sterker nog, we zitten pas op de helft. Kunnen jullie het nog aan? Ik moet wel gaan opschieten met het schrijven van de artikelen, anders praat ik straks in oktober nog over Noorwegen. Oké, let's go!


 

Ons tweede huisje was geloceerd (even moeilijke woorden gebruiken, kan gewoon) ten oosten van National park Jotunheimen. Dat kennen jullie wel toch? Goed, het huisje lag aan een meer met in de wijde omtrek, zeg maar, niks. En op z'n tijd is dat heerlijk. Ja echt waar, je kan overleven zonder Wi-Fi. Ik had gelukkig een noodvoorraad boeken en schetsblokken mee dus ik heb me wel vermaakt. Misschien dat ik ooit nog een paar van de tekeningen met jullie deel. Zouden jullie dat leuk vinden om te zien? Ik heb in de prehistorie van mijn blog ooit eens tekeningen gedeeld maar dat is inmiddels al weer twee jaar geleden en dus behoorlijk achterhaald. Ik heb in de tussentijd heus wel een potlood op papier gezet, maar nooit meer gedeeld. Wie weet komt het terug, ik twijfel al een tijdje.

Genoeg over tekenen, niet op de zaken vooruit lopen Annerieke, het gaat hier om Noorwegen. Eigenlijk heb ik al wel gezegd wat er te zeggen valt. Ik heb simpelweg niet veel gedaan deze week. Het was er wel heel mooi dus gelukkig heb ik foto's gemaakt. Oh en voordat ik het vergeet: ik heb de meest heldere regenboog ooit gezien (en vastgelegd!). Ik heb daar een week gezeten en maar liefst zeven regenbogen gezien. En het regende ook nog eens nauwelijks. Wilde ik graag even kwijt, oké ik ga er weer vandoor. Maar wees niet gevreesd, jullie zijn nog lang niet van me af. In het volgende artikel vertel ik over Oslo! Jawel jawel. Get ready.

Liefs, Annerieke

MEER SCANDINAVIË:

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!