5.7.16

EEN FOTOSHOOT MET WATER


Het was weer eens zover, Juliet en ik besloten samen een fotoshoot te doen. De vorige keer (klik hier voor dat artikel) gebruiken we bloem voor mijn 'fantasie' project voor beeldende vorming. Het was zo'n succes dat we besloten het nog eens te doen, dit keer met water. 


Stiekem denk ik dat ik deze shoot nóg beter gelukt vind dan de vorige. Dat komt doordat ik het glanzende water een veel mooier effect vind geven dan het doffe bloem. Dat was heel mysterieus, dit is meer powerful om het maar even zo te noemen. Verder vind ik het heel tof dat we allebei op de foto zijn gegaan en verschillende poses hebben uitgeprobeerd. Zo hebben we een heleboel verschillende foto's. Ik ben super blij met het resultaat en dat Juliet en ik een goed team zijn is wel weer gebleken.

Er zijn in totaal vier emmers water door gegaan, wat voor een hoop blubber zorgde. En dat vereiste  enig gedweil, maar hé, het was het waard. 

Wat vinden jullie van de foto's? Hebben jullie toffe ideeën voor foto's die we in de toekomst kunnen maken? Let me know! Mede mogelijk gemaakt door Juliet en Helen, dank jullie wel! :)


Liefs, Annerieke


Onze vorige fotoshoots vind je hier:

4 opmerkingen:

  1. Alweer zo gaaf! Deze zijn inderdaad wat meer powerful, ook heeel cool!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een prachtige, creatieve foto's! Ik ga snel je vorige fotoshoots bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!