28.6.16

VEULENTJES IN DE REGEN


De zon scheen, de lucht was blauw en ik wide foto's maken van de veulentjes die bij de manege in de wei stonden. Net toen ik op het punt stond naar buiten te stappen begon het met regenen. Great. Maar ik liet me niet tegen houden want ik wilde hoe dan ook de veulentjes op de foto zetten. Gelukkig was het buiten niet koud dus ik greep een paraplu, een regenjas, mijn camera en ging veulentjes spotten, in de regen.




Ik denk dat deze foto's lang niet zo mooi waren geworden als ik ze had gemaakt met zonnig weer. Achteraf ben ik blij dat het regende. (Dat hoor je ook niet vaak.) Door de regenbui hebben de foto's een hele aparte vibe gekregen, haast vintage. Je zou het bijna geloven als ik zou zeggen dat ze met een analoge camera gemaakt zijn. Best cool, right? En oh, wat zijn die veulentjes lief.

Is het jullie al opgevallen dat ik ineens het voor elkaar krijg om regelmatig een artikel online te zetten? Daar is vakantie dus ook nog eens goed voor. Ik ga er meer op uit, ik maak meer foto's en heb meer dingen om met jullie te delen. Nu nog hopen dat ik het vol houdt.

Ik weet alleen nog niet helemaal hoe ik dat ga doen als ik in Noorwegen zit. Of ik dan internet heb? Geen idee. Misschien zal ik dan een tijd niets van me laten horen. Daar hoop ik niet op, maar ik weet echt niet hoe het allemaal gaat lopen. Wat ik in ieder geval wel zeker weet, is dat ik daarna honderden foto's zal hebben om met jullie te delen. Dus dat compenseert dan weer lekker. Maar goed, dat zien we tegen die tijd wel weer. Komt tijd, komt raad. Voor nu ga ik in ieder geval mijn best blijven doen om in ieder geval één of twee keer per week iets online te zetten.

Voor de mensen die nog middenin hun toetsweek zitten: Oeps oké ik zal ophouden zo veel over mijn vakantie te kletsen. Heel veel succes allemaal! Nog even volhouden, je kan al beginnen met aftellen, het is bijna vakantie!


Liefs, Annerieke

7 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooie plaatjes! Inderdaad een hele mooie sfeer. Helemaal niet grauw, wat je vaak hebt met regen maar juist bijzondere kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt hele gave foto's! Hoe heb je dit bewerkt ik vind het echt heel tof gedaan in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Met de app VSCO-cam. De kleuren waren eigenlijk al zo, door de regen, ik heb het effect alleen versterkt! ;)

      Verwijderen
  3. Erg gave foto's zeg! Ze hebben echt zo'n bepaald sfeertje ja, love it :) ik heb nu ook eindelijk lekker vakantie, yay. Maar ik weet ook niet echt hoe ik dat met bloggen moet doen als ik op reis ga. Nou ja, zien we dan wel weer! Tof dat je naar Noorwegen gaat.
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Aaah fijne vakantie in dat geval! Waar ga je heen?

      Verwijderen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!