18.6.16

PLAATJES SCHIETEN VAN JULIET


Ik had zin om foto's te maken. Maar de tuin had ik inmiddels wel gezien, er waren geen katten in de wijde omtrek te bekennen en mijn zelfportretten zijn nooit zo'n succes. Dus ik belde Juliet: "Ik heb zin om foto's te maken. Ga je mee?" Gelukkig kon ze een gaatje vinden in haar planning en wist ze ook nog eens de perfecte plek om de foto's te maken. 


'Wat moet ik doen?' 'Ja doe maar net alsof je naar die bomen kijkt of zo.'


Ik dirigeerde Juliet van de ene plek naar de andere. Letterlijk overal waar je keek was een geschikte achtergrond. We liepen en fietsten wat heen en weer en ik schoot een hoop plaatjes, totdat we gerommel in de lucht hoorden. 'Is dat onweer?' 'Ja.' antwoordde Juliet stellig. Ondertussen werd de lucht steeds donkerder en aangezien wij overal waren waar je met onweer niet moet zijn (bos, water, een open vlakte) leek het ons verstandig om snel weer terug te gaan. 

We waren nog geen tien minuten binnen en de bui barstte los. Wij waren best wel blij dat we niet meer buiten stonden. En ik was ontzettend blij met de foto's die ik had kunnen maken. Ik denk dat we maar eens terug moeten gaan, als het niet gaat regenen. Ik heb daar nog lang niet alles gezien!


Liefs, Annerieke

5 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's en wat heeft zij een prachtige haarkleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie plaatjes zijn het geworden en wat een geluk dat jullie nét voor de regen binnen waren. Ik vind je blog trouwens heel leuk, dus ik ga je gelijk even volgen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto's! Ik heb een jaar lang fotografie lessen gehad tijdens mijn studie, maar het is mij nooit gelukt om dit soort plaatjes te schieten. Super leuk om iemand te zien die er wel met plezier mee bezig is! Ik ga je gelijk even volgen! x

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!