7.6.16

EEN SPROOKJES TUIN


Of het kwam doordat ik net de film Maleficent had gezien en de rozen die ik zag me overduidelijk aan doornroosje deden denken, of door de bijna magische belichting in de tuin weet ik niet maar alles leek plots omgetoverd te zijn tot een sprookje. 


Oh wat ben ik dol op sprookjes. Wat dat betreft ben ik soms nog net een klein meisje. Ik vind het geweldig als ik me herinner hoe ik als kleuter tussen de planten kroop op zoek naar kabouters. En dat ik wanneer ik een boom met 'elfenbankjes' zag er volledig van overtuigd was dat er elfjes woonden. Ik wou dat ik nog zo'n grote fantasie had, dan had ik waarschijnlijk inmiddels zelf een sprookjesboek geschreven, of tien.

Wat ik me afvraag is of jullie het ook zo heerlijk vinden om op te gaan in de magie van het verhaal van een boek of een film. Houden jullie van sprookjes? Hebben jullie een grote fantasie?


Liefs, Annerieke

1 opmerking:

  1. Sprookjes, ze zijn prachtig en ik vind ze nog steeds prachtig

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!