21.5.16

SAMEN OP DE FIETS


Zal voor de verandering eens níet een artikel beginnen met mijn excuses voor mijn lack aan uploads? Ik denk dat ik inmiddels al niet eens meer sorry hoef te zeggen, aangezien weinig uploaden meer een gewoonte lijkt te zijn geworden dan het regelmatig plaatsen van artikelen. En daar wil ik wat aan doen. Na woensdag (ja echt) heb ik zomervakantie. Hoe crazy is dat?? Dat is dan weer het voordeel van examens doen, als je er vanaf bent, is het ook echt allemaal klaar. Genoeg over examens, ik heb een gaatje gevonden in mijn planning (eigenlijk helemaal niet, ik zou nu met mijn neus boven mijn kunstgeschiedenis boeken moeten hangen) om eeeeeindelijk eens dit artikel online te zetten. Niet lang geleden stapte ik met mijn moeder op de fiets op weg naar het stroomdal van de Drentse Aa waar ik natuuuurlijk ook mijn camera mee naartoe nam. Vandaag deel ik met jullie de foto's.



En tot slotte zou hier de prachtfoto van de dag: "een hert midden op een zandpad" moeten staan. Maar wegens gebrek aan snelheid in van de fiets af springen en het pakken van mijn camera heb ik die foto nooit kunnen maken. Helaas. Denk maar zo: die houden jullie te goed, als ik de volgende keer wel snel genoeg ben. ;)

Nu hebben we in ieder geval geleerd dat de Drentse Aa heel erg mooi is, net zoals de bossen onderweg ernaartoe en dat ik nodig mijn haar moet laten knippen, maar echt. En dat roep ik al sinds februari, oeps.

Voor nu duik ik maar weer heel snel mijn boeken in, ik heb nog de hele kunstgeschiedenis van de 20e eeuw aan leerwerk te gaan voor vandaag dus het lijkt me verstandig om daar eens aan te beginnen. Nog heel even doorzetten en dan is het allemaal klaar. Dan krijg ik mijn diploma uitgereikt (hopelijk) waar ik vijf jaren lang zo hard mijn best voor heb gedaan. Gelukkig sneak ik af en toe weg van mijn leerwerk om de fiets te pakken en er daarna een artikel over te schrijven.


Liefs, Annerieke

3 opmerkingen:

  1. Aah de foto's zijn zo mooi! Heerlijk om tussen het leren door ook nog even wat anders te doen he! Gaan je examens een beetje? Succes nog eventjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!
      Ja zeg dat wel, al met al zijn we toch een volle maand bezig met leren. En dan is af en toe iets anders echt zo heerlijk! Maar nog heel eventjes (woensdag heb ik de laatste) doorzetten en dan hebben we meer tijd dan ooit! :)
      Gelukkig wel, het gaat tot nu toe heel goed! En bij jou? Thanks! Jij ook succes de laatste examens!

      Verwijderen
  2. Heel mooi deze foto's! En die examens ga jij helemaal halen!

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!