11.4.16

PLAATJES KIJKEN EN GEKLETS | IN DE TUIN


Het zal jullie vast niet ontgaan zijn dat het het buiten sinds een paar dagen weer heerlijk is. Het is niet alleen warmer buiten, ook de zon komt regelmatig tevoorschijn en de dagen worden weer langer waardoor het 's avonds langer licht is. En dat in combinatie met alle bomen, stuiken en planten die weer tot bloei komen waardoor het eeuwige grijs verdrongen is door vijftig tinten groen (see what I did there?) zorgt dat ervoor dat ook ik de afgelopen dagen steeds vaker buiten met mijn camera te vinden ben. Het leuke daarvan is, is dat ik de foto's na afloop negen van de tien keer met jullie hier deel, zoals vandaag bijvoorbeeld. Kijk je mee?




Eindelijk heb ik het idee dat de winter echt over is. Natuurlijk is het al sinds een paar weken officieel lente, maar nu voelt het buiten ook echt zo. Vandaag bijvoorbeeld heb ik voor het eerst mijn warme jas laten hangen en ben ik in een dunner jack naar buiten gegaan. Een sjaal was dan misschien wel nodig, maar dat neemt niet weg dat het heerlijk voelt om mijn winterjas straks eens lekker achterin de kast op te bergen. 

Nog zo'n leuk voorbeeld waaraan ik echt zie dat de winter voorbij is, is dat ik de foto van mijzelf onder de zoekbalk bovenaan mijn blog echt eens moet veranderen van de winterse foto die er eerst stond naar eentje waar geen sneeuw, snowboots en een slee op zijn te zien. Weg met die hele winterse vibe, hoppakee. (Wat een raar woord is dat ook eigenlijk.)

Kortom, ik ben ontzettend veel zin in de warmere dagen die voor de deur staan. Ik kan niet wachten op de vakantie (die voor mij als eindexamenleerling niet lang meer op zich laat wachten) om er lekker veel op uit te gaan: picknicken, fotoshoots in bloemenweides, zwemmen in het meer, eigenlijk zo'n beetje alles wat buiten op zomerse dagen gebeurt.

Mochten jullie nou hetzelfde verlangen hebben naar de zomer, of willen jullie gewoon graag plaatjes kijken van zomerse taferelen? Dan kunnen jullie me ook vinden op pinterest door hier te klikken. Ik deel daar trouwens nog veel meer maar het was wel een leuk bruggetje om het op deze manier even te introduceren, haha. Ik ben de laatste tijd heel actief op pinterest (wat ja, wie is er nu niet dol op plaatjes kijken?) dus mochten jullie het leuk vinden om te zien wat ik 'pin' dan bij deze! ;)


GENIETEN JULLIE OOK ZO VAN HET LEKKERE WEER?

Liefs, Annerieke

2 opmerkingen:

  1. Aw wat een lieve diertjes en heel mooie foto's! Die foto van jou in je sidebar is ook mooi :) En jaaa, laat de zomerse dagen maar komen ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!