12.3.16

ZWITSERLAND


Hallo, ja ik leef nog. Het gaat nog steeds niet zo lekker met regelmatig artikelen publiceren oeps. Zo kom ik bijvoorbeeld nu met een artikel over de voorjaarsvakantie, terwijl ik de eerste week school er al weer op heb zitten. Vorige week bracht ik mijn voorjaarsvakantie door in Zwitserland, waar ik uiteraard een hoop foto's heb gemaakt. Want wat is het daar mooi! Oh, ik wil echt weer de bergen in, de hele dag skiën. Maar ik heb school dus dat gaat een beetje moeilijk. In ieder geval ga ik vandaag met jullie de foto's delen (een deel althans, want het waren er meer dan honderd), kijk je mee?


Op de foto's zijn vooral blauwe luchten te zien, maar het was helaas niet elke dag zo'n feest. In de bergen kan het weer in een handomdraai veranderen. Het ene moment heb je een waanzinnig uitzicht en het volgende kun je nog maar net de persoon voor je zien skiën. Oké, misschien gaat het ook weer niet zo snel maar je snapt het idee. We hebben een aantal dagen prachtig weer gehad, maar ook een hoop sneeuwbuien en mist. En dat is dan weer wat minder aangenaam. Op zo'n dag gingen we misschien niet zo veel pistes bij langs, maar de hele middag in een skihutje zitten kletsen is ook heel knus, op z'n tijd. Op den duur wil je gewoon weer de piste op. (Totdat je je herinnert waarom je ook al weer naar binnen was gegaan: een sneeuwstorm.)

Verder weet ik eigenlijk helemaal niet zo veel te vertellen. Het is best wel gek, maar mijn blog begint een beetje te veranderen in een 'fotoblog'. Ik heb altijd talloze foto's om te delen en vrijwel niets te vertellen. Terwijl ik eerder juist lappen tekst schreef, met 3 a 4 foto's. Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik dat iets goeds of juist iets slechts vind, voor nu is het eigenlijk wel prima zo. 

Binnenkort (17 maart) bestaat mijn blog twee jaar, dus verwacht dan ook zeker een artikel. Het is weliswaar midden in mijn toetsweek, maar de verjaardag van mijn blog kan ik natuurlijk niet overslaan. ;) Ik heb al wel wat ideetjes over wat ik dan wil vertellen, dus hopelijk komt er dan wat meer zinnigs op papier dan vandaag.

Ik hoop dat jullie genoten hebben van de foto's en ook een heerlijke vakantie hebben gehad!

Liefs, Annerieke 

6 opmerkingen:

  1. Wauw, wat mooi daar. Prachtige foto´s heb je gemaakt! En ik vind het leuk, zo´n blog vol foto´s

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Het is daar ook prachtig, dan is prachtige foto's maken ineens een stuk minder moeilijk. ;)

      Verwijderen
  2. Oh wat een prachtige foto's zeg! Ik ben zo jaloers op iedereen die op wintersport is geweest, haha. Zo fijn, dat skiën en zo nu en dan een beetje opwarmen in een skihutje. Ik vind het trouwens wel leuk hoor, die blogjes met veel foto's.
    Liefs! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! :)
      Het is ook heerlijk, stukken beter dan weer op school zitten in ieder geval blegh.
      En thanks voor je feedback over het 'fotoblogprobleem'! (Wat misschien wel niet een zozeer een probleem is, aangezien het blijkt dat jullie het helemaal niet erg vinden.)

      Liefs!

      Verwijderen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!