17.3.16

MIJN BLOG IS JARIG!


Hiep hiep hoera! Vandaag bestaat mijn blog precies 2 jaar! Twee jaar, dat is best wel lang. Er is dan ook een hoop gebeurd in die tijd. Zo ben ik bijvoorbeeld heel anders gaan schrijven, dat is ook niet zo gek want ik heb in de tussentijd 106 artikelen gepubliceerd! (Dat verbaast me enigszins, in 721 dagen 106 artikelen, dat is één per week, ik dacht dat ik daar helemaal niet aan zou komen joh. Wat best wel erg is aangezien mijn beschrijving zegt dat ik twee keer per week een artikel plaats... Ehhhh...) 

Naast dat mijn schrijfstijl is veranderd ben ik ook hele andere foto's gaan maken. In het begin van mijn blog maakte ik niet eens zelf foto's! Ik wil niet zeggen dat ik nu een topfotograaf ben (dat is namelijk niet het geval, ik ben ook maar een amateuristisch meisje dat dol is op haar camera), maar als je kijkt naar de foto's die ik back in the days maakte dan kun je wel stellen dat ze er op vooruit zijn gegaan. Want jeetje wat was dat erg, ga het alsjeblieft niet opzoeken, dank u vriendelijk.

En in twee jaar tijd heb ik er eigenlijk helemaal nooit spijt van gehad dat ik ben gaan bloggen. Ik had niet gedacht dat ik na twee jaar er nog zo enthousiast over zou zijn, het wordt echt alleen maar leuker! 

Ik weet een leuk voorbeeld hierbij (naja 'leuk' zou ik het nou ook weer niet noemen): Laatst crashte de harde schijf van mijn laptop. En ja, dat was verschrikkelijk, al mijn bestanden waren weg, echt alles! Werkstukken, foto's, noem het maar op. Maar gelukkig houd ik een blog bij, waar bijna al mijn favoriete foto's op terug te vinden zijn. Oh, op dat moment was ik echt zo ontzettend blij met mijn blog! Moet je je voorstellen als ik geen blog zou hebben, dan was ik dus echt alle foto's kwijt geweest. 

Als ik dan toch bezig ben: laatst vroeg iemand van school om mijn mailadres.  (anneriekemeijersblog@gmail.com). "Blog? Ben jij een blogger dan?" "Eh, ja nou ja soort van. Eigenlijk wel ja." Ik ben misschien niet een fulltime blogger of een met heel veel volgers, maar ik heb een blog, en I guess dat dat me een blogger maakt? 

Blogger of niet, ik ben in ieder geval ontzettend blij met mijn inmiddels al twee jarige blog. En ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie lieve berichtjes en natuurlijk voor dat jullie mijn blog lezen! Ik vind het ontzettend leuk om te zien dat mensen met plezier de tekst lezen en de foto's bekijken die ik met plezier maak. Jullie maken het voor mij allemaal nog leuker, dus bedankt! :)

(P.s. dit artikel vol tekst is weer even een mooie compensatie ten opzichte van het artikel vol foto's van vorige week toen ik verder nauwelijks iets te vertellen had.)

(P.p.s. het was jullie misschien al opgevallen, maar ik heb voor de tekst op de foto een ander lettertype gebruikt dan normaal. Want ook het lettertype is met alle bestanden van de gecrashte harde schijf verdwenen. Mocht iemand toevallig weten hoe het lettertype (van mijn header) heet, dan zou ik het heeeeel fijn vinden als je het me kunt zeggen, ik ben het zelf namelijk vergeten!)

Liefs, Annerieke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!