30.3.16

EEN FOTOSHOOT IN HET BOS | OUTFIT


Isabel en ik pakten onze fiets en vertrokken richting het bos. Het was de eerste dag dit jaar dat ik zonder jas buiten kon zonder te bevriezen, de zon scheen en dat zijn natuurlijk de perfecte omstandigheden voor een fotoshoot. En waar kun je dat (in een dorp zoals waar ik woon) beter doen dan in het bos? Een paar dagen geleden was ik met Juliet de stad in, dus mijn nieuwe kleren waren ook meteen een tweede reden voor een fotoshoot. Ik was by the way voor het eerst in Bagels & Beans (ja echt, ik was er dus nog nooit eerder geweest) en het was heeeerlijk, nu la place weg is ontdek ik eindelijk nieuwe eettentjes in Groningen oeps hihi. Lekker afgedwaald, alright, tijd voor de foto's!


Afgelopen week kocht ik onder andere deze leuke blouse met allerlei kleine illustraties erop. Ik zag hem hangen en ik dacht meteen "Ja, echt weer zo'n Annerieke-blouse". Als je je mijn konijnenblouse nog herinnert snap je vast precies wat ik bedoel. Dat artikel kun je trouwens hier checken mocht je graag willen weten waar ik het over heb. 

Eigenlijk had Isabel alleen een foto nodig voor haar portfolio, maar uiteindelijk kwamen we terug uit het bos met zeshonderd foto's, oeps! Time flies when you're having fun. En je SD-kaart 'flies' ook vol zullen we dan maar zeggen. We hadden een lang paasweekend, dus dat we een middagje aan fotograferen hebben besteed was helemaal geen probleem. Sterker nog, het was hartstikke leuk! 

Dit artikel is mede mogelijk gemaakt door Isabel Schutten. Nee maar zonder gekheid, thanks girl! Isabel heeft mij ook geholpen met mijn fotoshoot voor beeldende vorming van een tijdje geleden, remember? Dat artikel vind je hier! Daarin vertelde ik dat ik jullie nog even zou laten weten wat voor cijfer ik heb gekregen en toevallig is de foto vandaag door mijn docent beoordeeld. En guess what? Ik heb op alle criteria een 9 of 10 gescoord, wat betekent dat ik gemiddeld waarschijnlijk rond een 9,5 uit kom! Whaaaa! Ik had trouwens ook nog het artikel van mijn blog laten zien, zodat ze een beetje de sfeer kon proeven, dat vond ze heel leuk. Haha #schaamtelozezelfpromotieindeklas !

UPDATE: Mijn cijfer is inmiddels aangepast naar een 10, EEN TIEN! 

Anyways, ik denk dat dat het wel weer zo'n beetje was. Het is ontzettend lang geleden dat ik een outfit post maakte, maar ik vond het wel heel erg leuk, dus wie weet ga ik dit vaker doen, als ik tijd heb. Vinden jullie het ook leuk om te lezen? Laat het me weten! :)

Blouse: Zara
Jeans: Mango
Horloge: LIV
Sneakers: Nike Air Max Thea


Liefs, Annerieke

8 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk blousje! Ik kan hem helaas niet vinden op de zara site..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! Ahh wat jammer! Ik merk wel vaker bij zara dat ze andere kleding in de winkel verkopen dan op de site, heel raar. Maar ik heb hem kortgeleden in de winkel gekocht, dus daar is ie vast nog te vinden, mocht je er geïnteresseerd in zijn! ;)

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd met die 9.5, zo verdiend! Het waren echt toffe foto's. Deze foto's zijn ook heel leuk geworden! Zo fijn dat zonnetje en ik vind de blouse die je draagt echt leuk :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!
      En aaaaah ja ik ben er zo blij mee, een 9,5 is zo hoog whoeeeee :)

      Verwijderen
  3. Wat een leuke foto's!
    Liefs
    Lauren
    (laurenrogiers.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!