10.1.16

KATTENFOTO'S


Maak je klaar voor foto's van katten, veel foto's van katten. In mijn honderdste artikel die laatst online kwam (hiep hoi!) kondigde ik al aan dat ik nog een hoop foto's van katten had, die ik graag binnenkort zou publiceren. Wat ik toen nog niet wist, is dat ik een weekje op de katten van de buren (en dus van Juliet) ging passen, wat ertoe geresulteerd heeft dat de verzameling is uitgebreid. De verzameling foto's van katten, niet de (niet bestaande) verzameling katten helaas. Goed, tijd voor foto's van katten. Zit je er klaar voor?



De bovenstaande foto's heb ik gemaakt in november. Aan de herfstkleuren van de nog best wel volle heg is dat goed te zien. Verder was het die dag heel mistig, wat voor een mooi effect zorgde op de foto's (yes!). 



De bovenstaande foto's heb ik twee weken geleden gemaakt, toen ik de verzorging een weekje op me nam zoals ik net al vertelde. Vrijwel alle foto's zijn van het zwarte katje, dat komt doordat hij nu eenmaal het meest in onze tuin rondliep, waarschijnlijk in de hoop op aandacht, en eten.

Eerste kerstdag riep mijn tante tijdens het kerstdiner: "Hé kijk, een kat! Ik wist niet dat jullie een kat hadden!". Wij antwoorden meteen "Dat hebben we ook niet." want je raad het misschien al, het was Mario die besloten had mij eens op te halen om hem eten te geven. Hij was zelf in de regen naar onze deur toe gelopen, om hem vervolgens eigenhandig open te maken. Wat een vreselijk slimme kat is het toch. (En ja, het verhaal liep goed af, ik ben even met hem meegelopen om ook de katten een kerstdiner te geven.)

Dat waren dan alle kattenfoto's! Maar wees niet getreurd, er zullen vast nog een hoop verschijnen op mijn blog in de toekomst, mij kennende.

HOUDEN JULLIE OOK ZO VAN KATTEN?

Liefs, Annerieke

5 opmerkingen:

  1. Hé, onze kat vroeger heette ook Mario :) ik ben dol op katten! Mooie foto's heb je gemaakt! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat maak jij prachtige foto's! En een super leuke blog <3

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!