26.12.15

MIJN HONDERDSTE ARTIKEL


Wat? Mijn honderdste artikel? Ja, daar schrok ik even van toen ik het aantal gepubliceerde artikelen zag staan: negenennegentig met deze erbij precies honderd. Wow. Tja, want ondanks dat ik misschien niet zo regelmatig een artikel publiceer (hè hè oeps) zijn er dus op een of andere manier hier toch al honderd verschenen. En om dat te vieren, wilde ik vandaag iets speciaals doen. Kijk je mee?

Toen ik door mijn foto's zocht, kwam ik een heleboel foto's tegen waarvan ik me afvraag waarom ik ze nooit gepubliceerd heb. Een hele lange tijd selecteerde ik altijd de mooiste 3 a 4 foto's om te gebruiken voor een artikel. Nu vind ik dat zonde, en gebruik ik het liefste zoveel mogelijk foto's (oké, er is een limiet). Tussen al die overgebleven foto's zaten een heleboel leuke of mooie, die ik vandaag in mijn honderdste artikel (hiep hoi!) met jullie ga delen.


Laten we beginnen met foto's van katten. Alle foto's van katten mogen gepubliceerd worden wat mij betreft. Cats are life. Ik vind het nog steeds zonde dat het artikel dat ik ooit gepubliceerd heb met foto's van de kittens op magische wijze verdwenen is, alhoewel ik me wel ergens kan herinneren dat ik op een verkeerd knopje drukte oeps. De bovenstaande twee foto's hebben het nooit tot dat artikel (dat inmiddels dus al niet eens meer bestaat) gehaald. Waarom vraag ik me af. Ik bedoel: KIJK NOU HOE LIEF!


Wat een perfecte timing. Ik was waarschijnlijk van plan foto's te maken van de grijze kat, toen de zwarte besloot de scene eens lekker te verpesten. Ach ja, zo gaat dat met katten. Mario (de zwarte kat, die op deze foto nog heel klein is) heeft wat mij betreft de perfecte eigenschappen. Hij is lief en knuffelbaar, maar ook heel speels en avontuurlijk. Zo'n kat wil ik later, als ik bij mijn ouders die helaas geen katten willen uit huis ben. 

Ik kwam zo veel niet gepubliceerde kattenfoto's (is dat überhaupt een woord?) tegen die ik vorige maand heb gemaakt dat ik denk dat ik binnenkort een artikel van online zet. Nu het vakantie is heb ik veel meer tijd om te bloggen, bovendien ik zit nu ook niet meer met het dilemma dat ik niet weet wat ik moet doen voor mijn honderdste artikel. Dus ik hoop dat er de komende tijd weer een aantal artikelen aankomen. Dat werd ook wel weer eens tijd.



In Parijs waar ik afgelopen meivakantie een bezoekje aan bracht, heb ik veel te weinig foto's gemaakt en gepubliceerd als je het mij vraagt. Waarschijnlijk was ik veel te druk met genieten. Oh, wat is het een prachtige stad. Ik wil stiekem heel graag nog een keertje terug, om nog meer authentieke Parijse plekken te bezoeken, en de toeristische te ontlopen. Het viel met trouwens reuze mee met hoe druk het was, dat geld ook voor mijn bezoekje aan Londen trouwens, waar ik dan wel weer een heleboel foto's van heb gepubliceerd.


Geloof het of niet, deze "fabuleuze" pose was niet met opzet. Ik wilde even mijn haar opzij schuiven denk ik, zonder dat ik doorhad dat er een foto van me werd gemaakt. Hoe je het ook wendt of keert, ik vind het resultaat hilarisch.


Oh wauw, ik heb echt zin om weer op wintersport te gaan als ik deze foto's zo bekijk. Dan ga ik nog meer foto's van bergen maken dan afgelopen jaar. Want wauw, dat uitzicht! Kijk ook even naar hoe belachelijk mooi blauw de lucht was.



Heb ik eigenlijk ooit een foto van mijn konijnen gepubliceerd? Ik heb echt geen idee. Misschien een keer een losse foto, maar nooit heb ik een artikel aan ze gewijd. Daar wordt het dan maar eens tijd voor. Deze week maakte ik een aantal hele leuke foto's, maar dat waren er net wat te weinig om een artikel over te schrijven. Misschien dat als ik binnenkort nog een paar maak, dat dat dan nog komt. Ik hoop zelf van wel. Oh, het zou trouwens ook verschrikkelijk leuk zijn om foto's te maken van de konijntjes in de sneeuw. Dan moet het alleen wel eerst gaan sneeuwen... De bovenstaande foto is trouwens van afgelopen zomer, toen ik de konijnen trakteerde op wortels, waar ze overigens heel erg blij mee waren.

Dat was dan alweer mijn honderdste artikel! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en om de foto's te zien die anders een stil leventje ergens tussen mijn bestanden zouden leven. Verder ben ik gewoon heel erg blij dat ik vandaag mijn honderdste artikel online zet! En dat betekent dat er naast dit artikel nog 99 andere te vinden zijn, dus, mocht je nog tijd over hebben deze vakantie... ;) Tenslotte hoop ik dat vanaf nu met meer regelmaat artikelen zullen verschijnen, daarvoor is het de hoogste tijd. Bedankt voor het lezen van dit feestelijke artikel, en hopelijk tot de volgende! 

Liefs, Annerieke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!