26.12.15

MIJN FAVORIETE WADDENEILAND


In de herfstvakantie heb ik een nachtje op mijn favoriete waddeneiland (Schiermonnikoog, duhhh) gelogeerd. En wat doe je als je op een waddeneiland bent? Juist, naar de zee. Met je camera uiteraard. Ik heb daar vanzelfsprekend een hoop foto's gemaakt, die ik (ik vraag me af waarom) niet heb gepubliceerd. Ik was echt in de veronderstelling dat dit artikel al lang online zou staan oeps. Ik vind het zonde vind om het daarom niet te publiceren, dus vandaag doe ik dat alsnog, als een soort extra artikel. Als compensatie voor al die tijd dat er geen artikel online kwam? Oeps hihi.




In plaats van het gewone pad over het strand koos ik uiteraard voor het smalle duinpad. En het was de moeite waard, want ik spotte een konijn, en ik houd van konijnen. Dat is trouwens een van de dingen die ik zo leuk vind aan Schiermonnikoog, er lopen een hoop konijnen rond, en ze zijn meestal helemaal niet schuw. Wat betekent dat je heel dichtbij kan komen, en dat ik dan foto's van ze kan maken, die ik dan nooit meer terug vind op mijn computer. Geen foto van het konijntje dus vandaag, sorry haha.



We logeerden in Hotel Van der Werff (iedereen die bekend is op Schiermonnikoog weet denk ik wel waar ik het over heb), en dat vond ik echt super leuk, want dat hadden we (mijn ouders en ik) nog nooit gedaan! Wel hebben we vaker in het café gezeten en in het restaurant gegeten. Meestal logeren we in een huisje op het eiland, en niet in het hotel, maar omdat we nu maar voor één nachtje op het eiland waren, kwam dit beter uit. En dit hele verhaal vertel ik eigenlijk puur en alleen om te zeggen dat dit een foto is van het kopje thee bij mijn ontbijt. Goed verhaal Annerieke.


Deze hond kwam spontaan naar mij toe toen mama en ik foto's aan het maken waren op het strand. Ik houd eigenlijk helemaal niet van honden, ik ben veel meer een kattenmens. Maar hij sprong niet bij onze ontmoeting dus ik was al lang blij. 


Dat waren dan in het kort de foto's die ik vergeten was te delen. Waarschijnlijk had ik hier een veel langer artikel van gemaakt als ik het meteen had geschreven, maar ja, zo'n lange tijd later heb ik eigenlijk nog maar vrij weinig te vertellen over te foto's. Wat hebben we daarvan geleerd? Dat ik voortaan meteen artikelen moet schrijven nadat ik foto's heb gemaakt. Ik hoop dat jullie toch genoten hebben van dit extra artikeltje op mijn blog! 

Liefs, Annerieke

1 opmerking:

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!