3.12.15

DE MAAND NOVEMBER


Woesj, weer een maand voorbij. Ja, want inmiddels is het dus alweer december. De maand van de feestdagen. Nog een paar nachtjes slapen en dan is het alweer pakjesavond. Maar eerst even een terugblik op de maand november. Wat heb ik deze maand allemaal gedaan? 


Regen, regen en nog eens regen. Dat is het eerste wat ik wil noemen. Natuurlijk regent het in ons landje wel wat vaker dan alleen in november (helaas), maar deze maand viel het echt op. De weg die ik elke dag naar de bushalte fiets leek wel veranderd in een rivier, op school komen zonder modderspetters was letterlijk onmogelijk, en natgeregend op je eindbestemming arriveren werd een feit. 

Ten tweede werd het ook ineens belachelijk snel donker. Ja ik weet het, dat gebeurt elk jaar, maar toch sta ik er elke keer weer van versteld. Het is soms nog donker wanneer ik op school aankom, en wanneer ik dan weer naar huis ga, is het weer donker. Nou, lekker dan. Maar echt chagrijnig word ik er niet van. Even je fietslampjes aanklikken en gaan. Zo erg is het allemaal niet. Het heeft ook wel weer iets knus, toch? En bovendien, na 21 december worden de dagen alweer langer, dus 'geniet' er nog maar even van. 


Wat betreft school was het nog al een drukke maand. Aan het begin was het namelijk voor mij toetsweek, oh wat een feest. Het heeft me gelukkig goede cijfers opgeleverd. Maar naast alle toetsen, presentaties, schrijfopdrachten blablabla je kent het wel werkte ik ook veel aan mijn profielwerkstuk deze maand. Over een week en een dag precies moet deze ingeleverd worden. EEN WEEK. Help. Gelukkig hebben we (ja, we maken het in tweetallen) een goede planning gemaakt, en zijn we bijna klaar. Bijna, nog even doorzetten dus.

Verder heb ik eigenlijk gewoon een leuke maand gehad. Ik heb gelukkig veel gelachen en dus een hoop lol gehad in deze 'donkere maand'. November staat er wel bekend om dat hij met zijn donkere dagen een hoop mensen depressief kan maken. Gelukkig hebben we deze maand achter de rug, en kunnen we nu genieten van de feestelijke decembermaand.


HOE WAS JULLIE MAAND?

Liefs,
Annerieke

4 opmerkingen:

  1. wat een mooie foto's!! <3 ik vind het wel fijn dat het zo snel donker wordt, wel knus :-))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik stiekem ook wel, vooral als de kerstversieringen aan zijn!

      Verwijderen
  2. Zo'n mooie foto's! Hoe heb je die kerstlichtjes zo blurry gekregen? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!
      Oh, heel amateuristisch eigenlijk haha. Ik heb mijn hand een stukje voor de lens gehouden en daarop scherpgesteld, vervolgens mijn hand teruggetrokken en een foto gemaakt, zodat de camera niet de kans krijgt automatisch scherp te stellen!
      Oh en, het zijn trouwens regendruppels op het raam, daarachter scheen een lamp, wat voor dit super leuke kerstige effect zorgde! ;)

      Liefs,

      Verwijderen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!