27.11.15

HERFSTFOTO'S MET JULIET


Juliet en ik besloten het bos in te gaan om herfstplaatjes te schieten, en Juliet's zus Isabel werd ingeschakeld als fotograaf. Ik heb wel een statief, maar eh, nou ja, die was ik dus even kwijt. Kan gebeuren! Het lachgehalte lag (ha-ha-ha woordgrap) hoger dan het fotogehalte, en dat resulteerde in een nog al gefaalde shoot. Maar ach, we hebben lol gehad. Bekijk zelf het resultaat maar.



Je kan misschien aan de nog best wel volle bomen dat deze foto's inmiddels al weer een tijdje geleden gemaakt zijn. De laatste zondag van de herfstvakantie (ja ik weet het, dat is lang geleden) besloten Juliet en ik dat het tijd was voor een herfst fotoshoot. We hadden dit plan eigenlijk al voordat het herfst werd, maar dan waren het natuurlijk geen herfstfoto's maar normale foto's (you get it). Steeds werd het weer uitgesteld omdat we 'geen tijd' hadden, en de laatste dag van de herfstvakantie vonden we dat het tijd was om het als nog te doen. Van uitstel komt afstel weetje, en daar namen we natuurlijk geen genoegen mee.

In totaal hebben we denk ik iets van drie tot vierhonderd foto's gemaakt (ehhh hihi), waarvan het aantal geslaagde foto's bijna op een hand te tellen was. Ondanks dat de fotoshoot best een flop was, hebben we een geslaagde middag gehad. Mooie foto's komen een andere keer wel weer. Misschien in een winterfotoshoot ofzo. Oh, dat is eigenlijk helemaal nog niet zo'n gek idee. To be continued...

Wat eigenlijk het doel van dit artikel was? Tja, geen idee eigenlijk. Ik wilde gewoon graag deze foto's met jullie delen. Ik hoop dat jullie er net zo van genoten hebben als wij zelf. Sorry trouwens nog voor dat er zo lang niets meer online verschenen is. Daarbij ga ik ook meteen even waarschuwen voor dat het onregelmatige gedoe best nog wel even zou kunnen duren. School enzo... Mijn profielwerkstuk moet in twee weken af, help. 

Mede mogelijk gemaakt door Juliet en Isabel (lol).


Liefs, Annerieke

6 opmerkingen:

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!