16.9.15

MIJN VERJAARDAG


Desondanks dat ik laat in bed lag (ik moest ineens nog van alles doen, zoals douchen, wat ik eigenlijk ook wel eerder had kunnen bedenken) viel ik niet in slaap. Ik draaide me op mijn rechterzij, mijn linker, weer mijn rechter, en ik viel steeds maar niet in slaap. Stappen jullie ook wel eens uit bed midden in de nacht in de hoop dat je daarna zo moe bent dat je in slaap valt? Nou, zo hopeloos was ik op een gegeven moment ook. Nu vragen jullie je misschien af: maar waarom kon je dan niet slapen? Omdat ik de volgende dag, dinsdag 8 september om precies te zijn, jarig was!



Hebben jullie dat ook? Dat je de avond voor je verjaardag echt níet in slaap kan vallen? Bij mij is het inmiddels echt een soort jaarlijkse gewoonte geworden. Maar dit jaar was het zo erg dat ik nauwelijks mijn ogen kon openhouden toen ik de volgende ochtend uit bed werd gezongen, met cadeautjes. Gelukkig duurde dit maar een halve minuut, want daarna besefte ik me dat ik jarig was, en had ik meteen energie voor 10 (die gelukkig de hele dag aanhield).

Nadat ik van mijn ouders super leuke cadeautjes had gekregen (oh wat ben ik weer verwend dit jaar), was het tijd om naar school te gaan, in mijn konijnenblouse. HIJ IS LEUK HÈ? Juliet en ik moesten even laat op school zijn waardoor we samen konden reizen. Yeey!

Mijn rooster op dinsdag is de beste van de week als je het mij vraagt: Eerste twee uur vrij, een blokuur beeldende vorming, een tussenuur, Nederlands en Aardrijkskunde. Maar vier uurtjes les dus! Op school heb ik samen met mijn vriendinnen een hele gezellige dag gehad, en ook 's middags en 's avonds thuis was het een feestje. Maar de zaterdag en zondag daarop zou ik mijn verjaardag pas vieren voor familie en vriendinnen.

Ik ben trouwens echt heel erg blij dat ik ervoor heb gekozen mijn verjaardag het weekend na mijn 'echte' verjaardag te vieren. Dat is zo veel beter dan het weekend voor je verjaardag, wat ik vorig jaar deed.

Ik heb dit jaar weer een top verjaardag gehad met hele leuke mensen, leuke cadeautjes en lekker eten (TAAAART). Op naar volgend jaar!


HOE VIEREN JULLIE MEESTAL JE VERJAARDAG?

Liefs, Annerieke

2 opmerkingen:

  1. Oh, wat leuk om te horen. Ik vier mijn verjaardag het liefst de avond ervoor, zodat ik 's nachts verjaar. Na het lang uitslapen wil ik toch op mijn verjaardag iets fijns doen zoals bijvoorbeeld gaan eten met vrienden of shoppen. :) Van waar komt je konijnenblouse? Hij is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Van H&M, ik heb hem kort geleden gekocht, volgens mij zelfs uit de nieuwe collectie, dus hij is nog te vinden! ;)

      Verwijderen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!