8.8.15

WAAROM IK VAN KATTEN HOUD


Net wanneer ik hem scherp op beeld had rende Mario weg. *Klik*, alweer een bewogen foto. Zucht, het is echt een topsport om katten te fotograferen. Vooral als ze achter elke vlieg, elk pluisje of blaadje dat voorbij komt aan rennen. Maar ik vergeef het ze, ze zijn veel te leuk om boos op te zijn.





Terwijl ik de foto's die ik net buiten had gemaakt aan het bekijken was, zag ik iets bewegen in mijn ooghoek. Het was klein en zwart, en het snuffelde aan de grond. Drie keer raden wie dat was... Haha! Snel sprong ik van mijn stoel af om de kat weer buiten te zetten, hij is namelijk van de buren. Even later keek ik weer op, dit keer van een grijze kat die op z'n gemak door de keuken liep. Lachend liep ik naar hem toe om hem naar buiten te brengen toen op zijn beurt het zwarte katje weer naar binnen kwam. 

Dat is een van de dingen die ik zo leuk vind aan katten. Ze doen gewoon lekker waar ze zin in hebben. Ze klimmen zo een boom in, en hoe ze er weer uit komen dat zien ze dan wel weer. Heerlijk.

De katten in dit artikel zijn van Juliet, die jullie volgens mij inmiddels wel kennen. Ze heten Mario (de zwarte) en Pink (de grijze). Er is ook nog een derde kat, Nous (grijs met oranje), maar die heb ik nergens gezien die middag, en staat dus ook niet op de foto. Alledrie de katten zijn echt cuties, dus ik wou ze bij deze meteen maar even in het zonnetje zetten.

Sommigen van jullie hebben Mario misschien al gezien in een artikel dat ik in mei online zette, met foto's van de kittens. Helaas kwam ik er net achter dat dat artikel op een of andere misterieuze manier van mijn blog verdwenen is. Waar ik om heel eerlijk te zijn echt van baal. Daarom laat ik onder de afsluiting van dit artikel jullie nogmaals de foto's zien van de kittens, voor de liefhebbers onder ons!


Liefs, Annerieke





4 opmerkingen:

  1. Ach gossie, dit is cuteness to the max! Opeens een spontane behoefte om het beeldscherm te knuffelen haha. Hele mooie foto's! xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ze zijn inderdaad echt super lief! Dankjewel!

      Verwijderen
  2. Wat een leuk artikel! Helaas ben ik allergisch voor katten..

    www.fleursophia.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Mijn vader ook, daarom hebben we helaas geen katten in huis... Gelukkig bijna alle buren wel, zodat we ze toch nog in de tuin hebben! ;)

      Verwijderen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!