19.8.15

SPAM JE BLOG & EEN AWARD


Door Florence ben ik genomineerd voor de Liebster Award (dankjewel, dat vind ik heel erg lief!). En aangezien ik eigenlijk al een tijdje erover zat te denken om weer eens een 'spam je blog-artikel' te schrijven, vond ik dit de perfecte gelegenheid om die twee eens te combineren. Aan het eind van het artikel vertel ik meer over het spammen. Voel je in ieder geval (deze keer) vooral niet bezwaard om jezelf te promoten, want ik vind het alleen maar leuk om eens een kijkje te nemen op jullie blogs! Oh, en bereid je maar vast voor, want dit wordt een lang artikel. 



ZO WERKT HET:

- Vertel door wie je bent genomineerd
- Beantwoord de vragen die je hebt gekregen van die persoon
- Nomineer vijf andere bloggers en link deze (200 volgers of minder)
- Laat de genomineerden weten dat je ze hebt genomineerd
- Bedenk elf vragen die de genomineerden moeten beantwoorden.


FLORENCE'S VRAGEN:
-  Wat is je favoriete quote? -
Ik ga nu al vals spelen haha, ik heb er namelijk twee: I like people who smile when it's raining & just do it. Wat ik ook een hele leuke vind is: Every artist was once an amateur.
- Hoe ziet jouw perfecte me-time moment eruit? -
Met een kopje thee en een dekentje op de bank, samen met mijn laptop. Of iets gezelligs doen met mijn vriendinnen, maar dat valt volgens mij niet onder het gedeelte 'me' in me-time
- Wat is je absolute droombestemming? -
Ik wil heel erg graag nog een keer naar Scandinavië! We zouden afgelopen vakantie gaan, maar de weersvoorspellingen waren nogal slecht. Dit jaar doe ik examen, en mag ik kiezen waar we in het voorseizoen (want ik heb lekker vroeg vrij) heen gaan op vakantie, tot nu toe staat Noorwegen bovenaan mijn lijstje.
- Met welke celeb wil je wel eens op een onbewoond eiland zitten? - 
Met Simon de Wit. (Misschien telt hij niet echt als een celeb, maar hé, dat kunnen wel even door de vingers zien.) 
- Waarvoor mogen ze je 's nachts wakker maken? -
Dit vind ik een leuke vraag, want ik heb hier vroeger wel eens over nagedacht. Iedereen zegt namelijk altijd dingen als 'pizza' of 'taart', maar om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat ik daar midden in de nacht blij mee zou zijn. Je zou me 's nachts wakker mogen maken om me te vertellen dat ik kan uitslapen omdat ik niet naar school hoef, om om gewoon even gezellig te kletsen, dat is altijd goed.
- Wat zou je aan jezelf willen veranderen? -
Oh, lastig. Misschien dat mijn haar niet zo plat om mijn gezicht heen hangt. Soms wordt ik daar namelijk wel echt gek van, het ziet er zo suf uit. Maar eigenlijk ben ik wel tevreden hoor, met mezelf, dat is ook wel de bedoeling lijkt me.
- Welk liedje zing je vaak onder de douche? -
Dat wisselt momenteel nogal. De ene keer zing ik Taylor Swift of Ed Sheeran, de andere keer dramatische liefdesliedjes (niet dat mijn liefdesleven zo dramatisch is ofzo, naja, misschien dramatisch stil) en de volgende keer van die 'feel good' nummers. Een hele hoop in ieder geval.
- Beschrijf jezelf in 5 woorden - 
Ooh, dit vind ik zo moeilijk! Ik heb wat hulp ingeschakeld van de 2 mensen die me het beste kennen a.k.a. mijn ouders
Mijn moeder zegt: lief, perfectionistisch, enthausiast, open en sociaal.
Mijn vader zegt: knap, stoer, niet-sportief (en bedankt hè haha), creatief, sociaal en met een gevoel voor humor. (Dat zijn er meer dan 5 pap...)

- Eet je liever zoet of hartig?-
Dat hangt van de tijd af. Bij de lunch, en na 5 uur vind ik hartig lekker, maar daarvoor ga ik voor zoet. Op brood wissel ik het af.
- Wat staat er op jouw verlanglijstje? - 
Momenteel best veel, aangezien ik binnenkort jarig ben. Dit jaar ben ik trouwens voor de verandering eens tijdig begonnen met het maken van een lijstje in de notities van mijn mobiel, zo kan ik elke keer dat me iets te binnen schiet het toevoegen, handig! Bovenaan staat denk ik toch wel een statief voor mijn camera, en een horloge ik doe daar namelijk inmiddels al bijna een jaar zonder
- Wat is jouw ultime zomerhit? -
Een ultime zomerhit heb ik niet echt. Nummers die ik deze zomer veel heb geluisterd zijn: Cool kids, Give me love, Thinking out loud & Lean on.


MIJN VRAGEN:

- Ben je een katten of een hondenmens? 
- Wat wil je gaan studeren/wat studeer je?
- Welk minder populair vakantieland zou je graag willen bezoeken?
- Drink je liever thee of koffie?
- Wat is je sterrenbeeld?
- Kun je goed koken?
- Heb je wel eens je mobiel kapot laten vallen?
- Wat is je grootste blunder?
- Wat is je droombaan?
- Wat was je favoriete kinderfilm?
- Hoevaak gebruik je de fiets?


DE MENSEN DIE IK NOMINEER ZIJN: 

Julia - Emma - Jorian - Mariska - Luna


EN DAN NU OVER HET SPAMMEN:

Hoe kun je meedoen?
Laat een reactie achter met je naam, en een linkje naar je blog. Vertel daarbij iets over jezelf, of over je blog. Waarover blog je bijvoorbeeld? Als je zelf geen blog heb mag je natuurlijk ook blogs achterlaten die jij leuk vind om te lezen. (Laat dan wel even weten van wie de blog wel is.) Het idee is namelijk dat we met z'n allen nieuwe blogs kunnen ontdekken. Dus, leef je lekker uit en promoot jezelf shameless, want nu mag het!


Liefs, Annerieke

8 opmerkingen:

  1. Dankjewel voor de nominatie! Deze doe ik er gelijk bij haha, kan allemaal ;) Dat lettertype van je header is zo leuk!<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke vragen, ga ermee aan de slag :-) Dankje voor het nomineren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spammen? Daar zeg ik geen nee tegen, ik ben Louise, 14 jaar, en sinds enkele maanden te vinden op http://beneficianto.blogspot.be/ , waar ik over vanalles en nog wat schrijf xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oops. Beetje laat maar bedankt voor je nominatie! Ik heb de liebster waard al eens eerder gekregen/gedaan dus ik ga even kijken of ik 'm opnieuw doe! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is goed! Dan zie ik hem wel verschijnen! Of niet, en dat is ook goed. ;)

      Liefs!

      Verwijderen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!