30.8.15

PLAATJES KIJKEN EN GEKLETS | OP DE BOOT


Nadat alle cadeau's waren ingepakt en door mij versierd waren met lint, stapten we in de auto en scheurden (dat viel wel mee hoor) we weg, omdat we zoals gewoonlijk weer veel te laat waren vertrokken. Op de planning stond een boottocht met familie, gevolgd door een tuinfeest. Dat beloofde een leuke dag te worden. En natúúúúrlijk had ik mijn camera meegenomen, waardoor ik vandaag met jullie de foto's kan delen. Kijk je mee?


Er is iets aan varen dat ik geweldig leuk vind. Zo is kanoën mijn favoriete uitstapje op vakantie, en geniet ik dubbel op van momenten wanneer ze zich afspelen op het water. Klinkt best gek eigenlijk. Oh, en weetje wat helemaal leuk was aan deze boottocht? We gingen voorop de boot! Dus niet ín de boot, zoals normaal, maar erop, op het puntje zeg maar.

Giechelend klommen (van links naar rechts) Dörte, Katinka en ik op de boot. We waren doodsbang om in het water te vallen. Er zat namelijk geen railing om of iets dergelijks, nee helemaal niets. Met wat vaart en een scherpe bocht zouden we zo alledrie in het water plonzen (waarschijnlijk viel dat reuze mee, maar daar waren we bang voor). En het werd al helemaal eng toen ik mijn camera erbij pakte. Want ik zou nog liever zelf erin vallen, dan dat mijn camera zou sneuvelen. (Oh, dat is eigenlijk best erg hahaha!)

Desondanks de gevaren die op de loer lagen nou moet je ophouden hoor Annerieke, met die onzin hadden we ontzettend veel lol (wat een lelijk woord trouwens 'lol') samen. Toen we uit te boot waren gestapt was het feest nog niet over, nee, want toen vertrokken we (ik obviously bij Dörte en Katinka in de auto) naar het tuinfeest waar we het wederom ook heel erg gezellig hebben gehad.


HOUDEN JULLIE OOK ZO VAN VAREN?

Liefs, Annerieke

1 opmerking:

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!