1.7.15

EVEN OP ADEM KOMEN


Hè hè, ik mag het eindelijk zeggen: ik heb zomervakantie! En ik kan je vertellen, het voelt h-e-e-r-l-i-j-k. Ik heb nu de vrijheid om te doen wat ik wil, wanneer ik wil, zonder na te hoeven denken over school. Daar was ik wel even aan toe. Maandag middag moest ik nog even naar school om mijn boeken in te leveren, en toen was het schooljaar voor mij officieel afgelopen. 



Mijn vakantie heb ik goed ingeluid met een barbecue samen met mijn beste vriendinnetjes van mijn vorige school. Want ja, het is al weer een jaar geleden dat ik veranderde van school. Ik ben heel blij dat ik het heb gedaan, want tot nu heb ik er alleen maar leuke dingen aan over gehouden. Ik heb havo 4 afgerond, en dat betekent dat ik volgend jaar het examenjaar in ga. Stiekem vind ik dat wel een beetje spannend, mede omdat ik nog niet goed weet wat ik hierna wil gaan doen. Maar aan de andere kant is het vooral een hele leuke uitdaging. Maar voor nu eerst VAKANTIE!

HEBBEN JULLIE AL ZOMERVAKANTIE?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!