23.7.15

NIET NAAR SCANDINAVIË?


Een tijdje geleden zette ik het artikel ‘Scandinavië inspiratie’ online, met de achterliggende gedachte dat ik daar zelf heen zou gaan deze vakantie. Zo zie je maar weer, “plans change”. Op dit moment zit ik namelijk in de camper op weg naar het zuiden, totaal de andere kant op.





Jullie vragen je misschien af waarom ik in vredesnaam niet meer naar Scandinavië ga, aangezien ik er nogal enthousiast over was. Nou ik zal je eens vertellen wat de oorzaak is: het weer. Jep, het weer. De temperaturen die voorspeld waren voor de weken waarin wij daar zouden rondtrekken waren nogal laag, en verder zou er vooral heel veel regen vallen. Niet bepaald het weer waar je op zit te wachten als je op zomervakantie  gaat wat mij betreft. Natuurlijk hadden we ook in de regen kunnen gaan, tuurlijk, alles kan, maar je gaat op vakantie om het vooral leuk te hebben, en niet om in slecht weer te zitten. Heel erg jammer. Maar ach, een andere bestemming kan toch ook net zo leuk zijn!

Ik denk dat het voor mij eigenlijk wel heel goed is om eens spontaan het roer om te gooien. Ik ben namelijk nogal geneigd om me te hechten aan dingen, plekken, mensen, eigenlijk aan van alles. Het is een eigenschap die bij mijn sterrenbeeld hoort, en ook heel erg bij mij. Dit is dan misschien wel meteen een goede oefening om het eens wat te verminderen, haha. Afgelopen week heb ik trouwens ook een nieuwe telefoon gekocht, dat was best wel een spontane actie, maar ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe mobile. Ik moet toegeven dat mijn oude telefoon ook echt helemaal achterhaald was hoor. Zo merk ik de laatste tijd wel vaker dat ik dingen veel spontaner doe dan eerst, en ik ben er eigenlijk best blij mee. Met spontane acties ontdek je namelijk nog eens wat nieuws, en beleef je meestal de leukste avonturen.

- Oh, ik wil ook nog even zeggen, dat ik het heel stom vind van mezelf dat ik zo lang niets van me heb laten horen. De artikelen zelf had ik in principe al klaar staan, maar ik kreeg niet de mogelijkheid ze online te zetten of in het schema klaar te zetten, omdat er nergens wifi was! Asjkdf! Als je dit leest heb ik inmiddels wél een internetplek gevonden, waar ik dit artikel voor jullie heb kunnen uploaden, gelukkig. Ik hoop dat dat niet lang meer duurt. Sorry! -


ZIJN JULLIE IMPULSIEF AANGELEGD, OF JUIST TOTAAL NIET?


Liefs, Annerieke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!