8.7.15

EEN HUISJE IN HET BOS


Afgelopen weekend was 'Festival der Aa'. Mijn vader was een van de artiesten, en daarom was ook ik vrijwel het hele weekend daar te vinden. En zeg nou zelf, het was toch perfect weer voor een festival?  Op zo'n festivalterrein lopen een hoop culturele (en meestal hele leuke) mensen rond, en zo kwam een van papa's mede artiesten een wildvreemde mevrouw tegen waarbij ze thuis wel mochten repeteren. Zo gezegd, zo gedaan, en voor ik het wist stond ik voor het huis. Het lag midden in het bos, en er hing zo'n heerlijke sprookjesachtige sfeer. Gelukkig, had ik mijn camera mee, en daardoor kan ik de plaatjes nu met jullie delen! 



Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad met mijn camera terwijl de mannen muziek aan het maken waren. Het was echt een bijzonder gezicht, drie muziekanten midden in het bos. Verder was het huisje zelf ook heel bijzonder. De 7 jarige mij had het zonder twijfel als 'heksenhuisje' bestempeld, want ja, zo'n sfeer had het wel een beetje. Overal waren leuke, gekke hoekjes te vinden. Zo was er een boomhut met allerlei potjes en pannen voor de kinderen, en er waren voorwerpen afkomstig uit verschillende mythen te vinden in de tuin. Verder waren er talloze schommels en kabelbanen waar ik me vroeger maar al te graag zou hebben vermaakt. Ja, het was echt een bijzondere plek, maar wel heel erg fijn.

ZIEN JULLIE WEL EENS VAN DIE GEKKE HUISJES IN HET BOS?


Liefs, Annerieke

2 opmerkingen:

  1. Wat maak je prachtige foto´s. Ik ben nu al fan van je schrijfstijl, foto´s en je blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!