25.7.15

EEN AVOND OP HET STRAND


Wat is er beter dan naar het strand gaan? Juist. 's Avonds naar het strand gaan. De meeste mensen zijn dan weer vertrokken, en het is meteen ook niet meer zo bloedheet. En het allermooiste is misschien nog wel de lucht, die in in oranje, rood, roze, blauw, paars, en weet ik veel wat allemaal nog meer kleurt. Het ziet er in ieder geval prachtig uit, vooral in combinatie met het water en het zand. 



Het strand op de bovenstaande foto's is aan de westkust van Frankrijk. We kampeerden op een camping vlak bij de Atlantische oceaan, oh yeah! De meeste plekken langs de kust in Frankrijk zijn verschrikkelijk druk, maar hier viel het eigenlijk reuze mee. Om bij het strand te komen liepen we door een straatje met prachtige kleine Franse villa's. Je weet wel, van die schattige witte huizen met van die geweldig mooie blauwe deuren en kozijnen. Met een beetje geluk stonden in de tuin bomen met vel gekleurde bloesem, of palmbomen. Het was echt een plaatje.


-Ohja, ik wil nog graag even mijn frustratie kwijt.-

Je wilt niet weten hoeveel technische tegenslagen ik heb gehad tijdens het maken van dit artikel. Allereerst de tekst: ik had alle tekst keurig uitgetypt in een word document, zodat ik het kon knippen en plakken in een artikel op blogger zodra ik wifi had. Maar toen dat zover was, was mijn bestand met daarin de tekst op wonderbaarlijke wijze verwenen. Heel fijn *zucht*. Vervolgens mailde ik de foto's naar mijn telefoon om ze te bewerken, waarbij het uploaden een eeuwigheid duurde vanwege de slechte verbinding. De helft van de foto's vond het ook nog eens leuk om niet mee te werken bij het opslaan, waardoor ik via 324729 verschillende omwegen heb moeten proberen de foto's in dit artikel op mijn laptop te krijgen. Bij 3 foto's is dat helaas niet gelukt *snif snif* maar hé, technische problemen horen erbij in bloggerland, en we moeten kijken naar wat er wél is!

GAAN JULLIE WEL EENS 'S AVONDS NAAR HET STRAND?

Liefs, 
Annerieke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!