13.6.15

ZO, IK BEN ER WEER


Zo, ik ben er weer! Ik ben een halve maand (?!) niet actief geweest op mijn blog, wat was er in hemelsnaam aan de hand? Nou, ik kan jullie gerust stellen, er is gelukkig niets ergs met me gebeurd hoor! Het probleem zat hem erin dat hoe graag ik ook wilde, ik simpelweg niet toe kwam aan bloggen. Het is eigenlijk heel knullig, maar het zit zo: ik had het gewoon te druk met school. Tja, het is de welbekende en misschien ook wel meest voorkomende reden onder de bloggers, maar ik kan er helaas verder ook niets van maken.



Momenteel zit ik in havo 4, waar ik bijna mee klaar ben. Mijn laatste lesdag heb ik inmiddels achter de rug, er staat me nu alleen nog een toetsweek te wachten. In het begin van het jaar viel alles best mee, er was duidelijk overzicht over welke dingen ik moest doen. In de toetsweken zou ik de meeste cijfers gaan halen, en de rest van het jaar zou het redelijk rustig zijn. Maar na mijn vorige toetsweek sloeg dat ineens om, en zaten alle 'rustige weken' vol gepland met praktische opdrachten en verslagen. Telkens waneer ik de ene had afgerond, stond de volgende al weer voor de deur. Nu vind ik deze projecten super leuk om aan te weken (#nerd), maar het werd zelfs mij echt te veel. Nu zijn ein-de-lijk al die opdrachten afgerond, en heb ik alleen nog ouderwetse proefwerken/tentamens.

Ik zal het dus nog één weekje druk hebben met leren, en daarna is er eindelijk weer rust, en tijd genoeg voor mij om lekker veel te bloggen! Het einde van het schooljaar is in zicht, en ik heb ongelofelijk veel zin in de zomervakantie. Naast lekker uitrusten ga ik ook samen met mijn ouders naar Scandinavië! Het is misschien niet de meest voor de hand liggende vakantielocatie, maar juist daarom had ik dit voorgesteld. Ik wilde wel eens wat anders zien dan het inmiddels welbekende toeristische Zuid-Europa. Kortom: Ik ben wel even toe aan vakantie.

Liefs, Annerieke

HEBBEN JULLIE HET OOK ZO DRUK (GEHAD) MET SCHOOL? 
WAT GAAN JULLIE DOEN IN DE VAKANTIE?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!