20.6.15

SCANDINAVIË - INSPIRATIE


Binnenkort ga ik met mijn ouders naar Scandinavië, en ik kan jullie alvast vertellen dat ik er echt ongelofelijk veel zin in heb! 5 Jaar geleden ben ik een keer naar Denemarken geweest, maar daar weet ik eigenlijk nog maar vrij weinig van. Zover ik weet zijn er talloze prachtige landschappen waar je echt je ogen uitkijkt. Gisteren zei iemand tegen mij dat de zonliefhebbers naar het Zuiden trekken, en de natuurliefhebbers naar het Noorden. Dat is natuurlijk niet voor niets, want eerlijk is eerlijk, de natuur is er echt wonderfull. Om nóg meer uit te gaan kijken naar deze trip heb ik allerlei foto's opgezocht van Scandinavië. Het leek me leuk om deze met jullie te delen, enjoy!

DISCLAMER: DE RECHTEN VAN DE AFBEELDINGEN GAAN NIET NAAR MIJ

 

Dit waren alle foto's die ik met jullie wilde delen. En zeg nou zelf, het ziet er toch allemaal prach-tig uit? Nu zal ik lang niet al deze plekken met mijn eigen ogen gaan zien, maar in ieder geval weet ik dat ik alles geweldig ga vinden daar. En oh, ik kan echt niet wachten. 

ZIJN JULLIE WEL EENS IN SCANDINAVIË GEWEEST?

2 opmerkingen:

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!