23.5.15

NEW IN | SUMMER EDITION


Yess, eindelijk weer een artikel over kleding! Ik merk dat ik die de laatste tijd echt bijna nooit meer schrijf. Nu kwam het gelukkig weer eens zo uit, omdat ik een aantal nieuwe aankopen heb gedaan de afgelopen tijd. Ze zijn eigenlijk allemaal een beetje voor de zomer, daarom heb ik er maar een 'summer edition' van gemaakt. Goed, ik zal jullie niet langer in spanning houden haha, we beginnen met het eerste artikel.

BIKINI


Oké, oké, ik geef toe, het is misschien een beetje vroeg om een bikini te kopen. Maar, dat betekent wel dat ik dit jaar niet met het probleem zit dat overal alle leuke bikini's zijn uitverkocht. Toevallig kwam ik deze tegen, hij valt namelijk nog al op door alle kleuren. Ik denk trouwens echt dat die kleuren heel mooi staan bij een wat bruinere zomerse huid. Verder vind ik het fijn dat het broekje wat meer stof heeft, sommige bikini's tegenwoordig zijn namelijk echt minuscuul, en dat vind ik persoonlijk echt wat té. 


SNEAKERS


Oh, ik ben zó ontzettend blij met deze schoenen. Ik wilde al een tijdje graag Nike's maar ik was er nog niet helemaal over uit welke ik wilde, totdat ik dezen tegenkwam in de Nike store in Parijs. Ik heb echt  geen seconde spijt gehad! Helaas was ik zo enthousiast dat ik besloot ze meteen aan te doen toen we weer te stad introkken, en ik belande in een overvolle metro, waar men het niet kan laten even op je schoenen te staan... Ik zal meteen maar toegeven dat ze inmiddels nog wel iets viezer zijn geworden. Tja, wat wil je ook met zulke gevaarlijk witte schoenen. Ondanks dat ben ik ontzettend blij met ze! 

SUNGLASSES


Nog iets wat ik heb gekocht in Parijs is deze zonnebril. Toen ik hem zag vond ik hem eigenlijk meteen al heel erg leuk, vanwege de spiegelende glazen. Ik was al een tijdje op zoek naar een zonnebril met dat effect. Ook vind ik het doorzichtige van het montuur heel erg mooi, het lijkt heel minimalistisch. Daarnaast een praktisch pluspunt, hij past ook goed. Let's be honest, dat is meestal wel het belangrijkste waar je op let bij het kopen van een zonnebril. De meeste zonnebrillen zijn te breed voor mijn gezicht, en dat ziet er echt niet uit. Daarom was (en ben ik nog steeds) ik heel erg blij  dat deze wel past!


Bikini - H&M
Schoenen - Nike
Zonnebril - H&M


Dat waren dan alweer mijn aankopen. Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te lezen. Hebben jullie al een bikini of andere kleding/accessoires gekocht voor komend seizoen? Laat het achter me weten in de reacties hieronder! 

Liefs, Annerieke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!