10.5.15

EEN HELE MOOIE LENTEDAG


Vandaag is echt zo'n dag waarvan het jammer is als hij over is. Het weer is heerlijk, overal komen de bladeren weer aan de bomen, en is de bloesem al uit. De temperatuur tussen binnen en buiten verschilt eigenlijk nauwelijks, dus je stapt zo even de deur uit. Niet per sé voor een reden, maar gewoon omdat het zo lekker is om even buiten te zijn. Dit gebeurde mij ook, en alhoewel ik eigenlijk nog een stuk of 5 verslagen moest maken, was ik in de tuin te vinden samen met mijn camera.


Het is vandaag de laatste dag van mijn meivakantie, waar ik echt ontzettend van heb genoten. Eigenlijk had ik deze afgelopen weken (want wat was het een geweldige vakantie) niet veel beter kunnen afsluiten dan met zo'n mooie dag. Het is wel een fijn vooruitzicht dat het morgen als school weer begint nóg warmer wordt, zo valt het toch nog allemaal een beetje mee. Ach, eigenlijk mogen we helemaal niet zeuren, want het barst van de vrije dagen deze tijd van het jaar. 


Om niet te vergeten was het vandaag ook moederdag. Volgens mij had mijn moeder zich ook geen beter weer kunnen wensen vandaag. Ze heeft heerlijk een lang stuk gefietst samen met mijn vader, terwijl ik zat te ploeteren om mijn schoolwerk op tijd af te krijgen. Maar ook ik heb natuurlijk ervoor gezorgd dat ze een hele leuke en gezellige dag heeft gehad vandaag. Dat is namelijk veel meer waard dan een goed cijfer. 


Wat doen jullie op een dag als vandaag?

Liefs, Annerieke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!