4.4.15

VROLIJK PASEN


Gisteren was het goede vrijdag, wat betekent dat het morgen eerste paasdag is! Maandag hebben we allemaal vrij van school, net zoals gisteren, wat natuurlijk niet verkeerd is! Ik heb altijd een beetje het gevoel dat sinds de start van de lente het schooljaar ineens omvliegt. We hebben ineens allerlei vrije dagen, vakanties, en de meeste cijfers zijn eigenlijk ook al behaald. Het is een soort trein met als eindbestemming de zomervakantie, waar ik overigens ontzettend veel zin in heb!



Ik ga eerste paasdag naar een verjaardag, waar ik mijn familie zal zien. Meestal gaan wij op tweede paasdag een bezoekje bergen aan mijn opa, of te wel "pake", hoe ik hem noem aangezien de familie van mijn moeders kant Fries is. Dit jaar dus niet, omdat we hem nu op eerste paasdag een bezoekje zullen brengen, voordat we samen naar die verjaardag van zijn schoonzoon, en dus mijn oom, gaan.


Vandaag ga ik waarschijnlijk bakken om te eten met pasen. De vraag is alleen nog even wat precies ik dan ga maken, want ik ben niet zo creatief als het gaat om bakken. Ik vind het heel leuk hoor, maar ik doe het niet zo vaak, en daarom ben ik er eigenlijk ook helemaal niet zo goed in. Meestal maak ik niets anders dan muffins, cake of een appeltaart, dus het zal een uitdaging worden om iets anders te verzinnen haha. 

Wat gaan jullie doen met pasen?

Liefs, Annerieke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!