11.4.15

ON THE WISHLIST



Al een tijdje heb ik ongelofelijk veel zin om weer eens mijn kledingkast goed aan te vullen. Het punt is alleen, dat het er nog niet van is gekomen. Daardoor heb ik de afgelopen tijd een soort 'wishlist' gemaakt in mijn hoofd, met kledingstukken die ik graag zou willen. Het leek me leuk om deze vandaag met jullie te delen, dus bij deze!

DISCLAIMER: DE RECHTEN VAN DE FOTO'S GAAN NIET NAAR MIJ

NIKE SNEAKERS


Oh these shoes... In mijn hele kleding & schoenenkast is helemaal niks van Nike te vinden. He-le-maal niks! Is principe is dat helemaal niet erg, maar wel voor mij, met mijn liefde voor de sportkleding, maar vooral de schoenen van Nike! Helaas zijn hun schoenen best wel een investering, en daarom toch wel echt te duur voor een 'impuls aankoop'. Ik ga er dan ook goed over nadenken voordat ik achteraf spijt krijg. Helaas is de bovenstaande schoen niet meer te verkrijgen in de winkels (de kleur dan), maar andere modellen en kleuren vind ik ook prachtig! Mijn voorkeur gaat momenteel denk ik uit naar de Air Max Thea.

RIPPED / BOYFRIEND JEANS


Inmiddels al weer een hele tijd geleden had ik een paar 'ripped jeans' (of tewel, de gescheurde jeans). Het probleem met de broeken is alleen dat ze na een tijdje té kapot zijn om nog te dragen. Sinds die toen heb ik nooit meer zo'n paar gehad, en het lijkt me tijd om ze eens terug te verwelkomen in mijn kledingkast. Daar komt bij dat ik de boyfriend jeans echt geweldig vind, ik vraag me alleen nog even af hoe dat zal staan bij mijn figuur. Niet zo grandioos waarschijnlijk, en daarom houd ik het voorlopig bij de ripped jeans denk ik zo.

BLOUSES (VAN DE ZARA)


Weer zoiets dat op een of andere manier niet te vinden is in mijn kledingkast, blouses! Eigenlijk vind ik mijn dagelijkse kleding net wat te basic, en daarom ben ik van plan om meer blouses te gaan kopen. Het liefst kleurrijke, of met een print, zodat het de outfit lekker opfleurt voor het voorjaar en de zomer! Blouses hebben nou eenmaal zo'n chique maar toch frisse look.

SKORT


Een ander prachtig item is de skort! De meesten van jullie kennen deze mix tussen een kort broekje en een rokje waarschijnlijk wel, het is een super mooi kledingstuk naar mijn mening. Heel stijlvol, en natuurlijk praktisch, aangezien je je nooit zorgen hoeft te maken voor een Marilyn Monroe momentje haha ;)

Dit waren dan alle items van mijn wishlist! Voor mij was het de eerste keer dat ik zo'n artikel schreef, dus ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Welke kledingstukken zou jij graag willen toevoegen aan je kledingkast?

Liefs, Annerieke

3 opmerkingen:

  1. Leuke wishlist! En die Nikes wil ik ook zó graag haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik wil ook nog heel graag de perfecte ripped jeans scoren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh wat een leuke wishlist! Blousjes van de Zara zijn altijd zo mooi! Die ontbreken ook nog in mijn kledingkast! En skorts zijn ook zo leuk altijd! Tof! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!