1.4.15

EEN NIEUWE MAAND


Het is vandaag 1 april, en dat betekent dat maart al weer voorbij is. Het betekent ook dat ik vandaag de hele dag goed moet letten op mensen die me in de maling proberen te nemen, want dat gebeurt mij nogal snel. Maar dat is niet waar ik het vandaag over wil gaan hebben. Wat ik wél ga doen is een aantal dingen met jullie delen die ik meemaakte in de maand maart!

Het was voor het eerst dit jaar weer tijd om mijn all stars uit de kast te halen! Oh, ik vind het altijd zo'n heerlijk gevoel om na de winter weer lente kleding aan te kunnen doen. Zo ook de eerste keer zonder jas naar buiten aaah, geweldig gewoon.

Mijn biologie leraar vond het een leuk idee om buiten les te geven, zo gezegd zo gedaan. En toen stonden we in het zonnetje te kijken hoe hij een madeliefje op at, en ons vervolgens doodleuk vroeg om hetzelfde te doen. Het was nogal een stap voor veel (vooral meiden) in mijn klas, maar uiteindelijk hebben ik en mijn vriendinnen het toch gedaan. Een aparte situatie, dat wel, maar ook een hele leuke haha.

Iets wat veel van jullie waarschijnlijk al meegekregen hadden, is dat mijn blog de 17e jarig was! Natuurlijk wel een hoogtepunt om even te noemen! (Je kan hier het artikel teruglezen.)

Van de zonsverduistering heb ik eigenlijk helemaal niks meegemaakt, ik was op dat moment ontzettend geconcentreerd op mijn Nederlands proefwerk waar ik net 3 minuten ervoor aan begonnen was. (Because toetsweek you know...) Maar volgens mij heb ik helemaal niks gemist, want de zon was al verduisterd door de wolken...

Ik at in maart mijn eerste paasei van het jaar, en ook werd de paastak weer in de woonkamer gezet. Kortom, ik ben helemaal klaar voor Pasen. En dat we een 2 schooldagen vrij zijn is ook zeker niet verkeerd!

Zoals sommigen van jullie zich misschien nog wel herinneren, heb ik in september mijn kamer veranderd (je kunt hier klikken voor het artikel van toen). Ik ben er nog steeds ontzettend blij mee, maar alles was me een beetje te wit en leeg. De komst van het voorjaar leek me het perfecte excuus om wat kleur in huis te halen. Kortom, ik heb mijn kamer weer even geüpdatet. Ik kan er nog wel uren over door kletsen, zouden jullie er een apart artikel over willen lezen?

Ik hoop dat jullie ook een fijne maand hebben gehad, en nu op naar april!

Liefs, Annerieke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!