17.3.15

MIJN BLOG IS JARIG!


MIJN BLOG IS JARIG! Wow, de tijd is toch wel even heel snel gegaan. Maar toch is het waar, want op 17 maart 2014 maakte ik deze blog, en schreef ik hier mijn allereerste artikel! Alhoewel dat stiekem al mijn vijfde artikel was, want ik blogte al sinds zomer 2013 op girlscene. 

Ik raad jullie aan om die eerste blogs vooral níet terug te gaan lezen, want dat is nogal gênant... Ik, mijn blog en mijn schrijfstijl zijn namelijk enorm veranderd als ik kijk naar wat ik toen allemaal online zette. Het was toen verre weg nog niet wat het nu is, en wat het wie weet zelfs ooit zal kunnen worden. Maar dat is eigenlijk helemaal niet belangrijk, want ik vond het leuk om te doen, en dat er mensen waren die het leuk vonden om te lezen, dat was en is eigenlijk een bijzaak. Bloggen is iets dat ik doe omdat ík het zelf zo geweldig leuk vind om te doen, ik heb het niet voor niets inmiddels een jaar vol gehouden, haha. 

En hoe cliché het misschien ook is, ik kan natuurlijk niet anders dan jullie bedanken. Voor de lieve berichtjes die jullie achterlaten, voor alle de mailtjes die jullie me sturen, en natuurlijk omdat jullie  met plezier mijn blog lezen! En of je het nou vanaf het begin hebt gevolgd, of dat dat sinds vandaag is, dat maakt helemaal niet uit! Ik ben met jullie allemaal stuk voor stuk heel erg blij, omdat jullie me altijd ontzettend vrolijk maken! 

En om het allemaal nog iets leuker te maken, krijg ik vandaag ook nog eens te horen op welke datum in april mijn beugel eruit mag. Ik heb hem inmiddels twee en een half jaar, en ik ben reuze blij dat ik straks eindelijk verlost ben van dat metalen ding in mijn mond!

HEEL ERG BEDANKT ALLEMAAL! ♥︎

Liefs,
Annerieke

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de verjaardag van je blog! Dit soort dingen gaan zo onwijs snel, wel leuk altijd!
    Liefs,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Inderdaad. Ik kan me het nog zo goed herinneren hoe ik hem maakte, maar dat is dus inmiddels al meer dan een jaar geleden!

      Liefs!

      Verwijderen
  2. Wauw, nog gefeliciteerd met je blog! Ontzettend leuke foto ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!