14.2.15

♥︎ HAPPY VALENTINES DAY ♥︎


Het is vandaag valentijnsdag! Dat hebben jullie waarschijnlijk inmiddels al duizend keer gehoord, maar ik zeg het toch nog een keer, haha. Het is vandaag nou eenmaal valentijnsdag, en daar kan ik niet omheen! Aan de ene kant vind ik deze dag een beetje cliché (misschien zelfs een beetje boel), maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer een hele leuke dag. Ten tweede wil ik nog even sorry zeggen dat ik even afwezig ben geweest. Ik had even een writers block... Maar dat geeft  verder helemaal niet, want vandaag ben ik er weer, mét een artikel over, je had het al geraden, VALENTIJNSDAG!
DISCLAIMER: DE RECHTEN VAN DE FOTO'S GAAN NIET NAAR MIJ

Iets dat we niet moeten vergeten is dat valentijnsdag natuurlijk niet de enige dag van het jaar is waarop je kan laten zien hoeveel je van iemand houdt. Dat kan je natuurlijk elke dag doen! Het is toch eigenlijk veel leuker om iemand spontaan te verassen met zoiets liefs? Ik vind in ieder geval van wel!


Ik ga deze dag vooral besteden aan mezelf verwennen. Want wat eigenlijk veel belangrijker is dan van anderen houden, is van jezelf houden. Oké, ik geef toe, het was niet verkeerd geweest om deze dag iets leuks te doen met mijn vriendje. Maar tja, dat gaat helaas wat moeilijk als je geen relatie hebt haha! Maar of ik er nou wakker van lig? Nee hoor, absoluut niet!
De dag begin ik met een rondje hardlopen. Sinds kort ben ik begonnen, en het bevalt me echt heel goed. Daarna douche ik mezelf helemaal schoon, en lak ik mijn nagels in een babyroze kleur. (Ik heb die kleur pas één keer gedragen, maar hij is zoo mooi!) 's Middags ga ik iets lekkers bakken in de keuken. Hoogstwaarschijnlijk muffins, want verder ben ik eigenlijk niet zo'n keukenprinses. 

Vandaag is vooral een hele leuke dag voor de mensen op deze planeet die vandaag doorbrengen met de persoon die ze lief hebben. En of dat nou je vriendje, vriendinnetje, huisdier, of gewoon een aantal vriend(inn)en zijn, maakt eigenlijk helemaal niks uit! Ik hoop in ieder geval dat jullie van vandaag een hele fijne en misschien zelfs wel romantische dag hebben! ♥︎


Liefs,
Annerieke

1 opmerking:

  1. haay ik had even een vraagje hoe doe je dat met contact en about me enz. ik snap er nisk van ik ga je niet na doen maar wil het wel graag weten alsjeblieft reageer terug xfleur

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!