14.1.15

WIJZE WOORDEN


Zoals altijd kwam ik weer veel te vroeg bij de ortho aan, met de angst dat ik te laat zou komen. Nou, daar zat ik dan, te wachten op de *PING* waarna ik eindelijk aan de beurt zou zijn. Ik had er in de tussentijd maar een tijdschrift bij gepakt, want het zou wel even gaan duren. In de libelle kwam ik een ontzettend leuke quote tegen, die me echt inspireerde. Dat bracht me op het idee om vandaag dit artikel te schrijven. Is die rare gewoonte van mij om te vroeg te komen toch nog ergens goed voor geweest.

DISCLAIMER: DE RECHTEN VAN DE FOTO'S GAAN NIET NAAR MIJ


GA EENS LINKS WAAR IEDEREEN RECHTS GAAT
STARS CAN'T SHINEWITHOUT DARKNESS


Dit artikel lijkt heel erg op 'Quotes #2', maar vandaag is het toch net een ander soort artikel. Ik ga namelijk niet alleen simpele quotes delen, en daarom heb ik dit 'Wijze woorden' genoemd. Het zijn eigenlijk ook gewoon wijze woorden, bovendien klinkt het lekker Nederlands, of niet dan? Haha!
Laten we beginnen met een luchtige. Ik kwam deze een tijd geleden tegen op Laura (lauresque) haar instagram. Ik vind hem echt hilarisch, en daarom kon ik het echt niet laten om hem met jullie te delen, haha!


EVERY MORNING
YOU HAVE TWO CHOICES:
TO STAY IN BED AND
DREAM YOUR DREAMS
OR TO WAKE UP
AND LIVE THEM

Dan nu door naar de quote die ik tegen kwam bij de ortho, want ja, daar waren jullie natuurlijk allemaal nieuwsgierig naar. Nou, hierboven staat ie dan. Tadaaa!

Ik denk dat dit kleine tekstje de kracht heeft om mij in weekenden & vakanties eerder mijn bed uit te sleuren. (En dat is best knap voor zo weinig woorden!) Er moet toch iets beters te doen zijn met die tijd, dan verspillen aan in bed te liggen?


HET IS BETER OM SPIJT TE HEBBEN
OMDAT JE HET HEBT GEDAAN,
DAN SPIJT TE HEBBEN OMDAT JE
HET NIET HEBT GEDAAN


Iedereen, inclusief ik, doet wel eens iets omdat hij/zij het bijvoorbeeld niet durft. Maar ik denk dat het goed zou zijn, als we af en toe iets deden wat eigenlijk buiten onze comfort zone ligt. Misschien gaat het een keer mis, maar dat is dan maar zo. Dan zijn we meteen een levenservaring rijker, en dan hebben we in ieder geval géén spijt omdat we het níet hebben gedaan. 

Deze sluit eigenlijk best wel aan bij de vorige. Het is misschien niet zo voor de hand liggend, maar het gaat je wel mooie dingen opleveren. En zo niet, dan zal de wereld heus niet vergaan! ;)

Zo voor de hand liggend, en toch moeten we elkaar er aan herinneren.
Er is geen eb zonder vloed, geen ja zonder nee, 
geen warm zonder koud, en geen licht zonder donker.


LIFE ISN'T ABOUT WAITING FOR THE STORM TO PASS IT'S ABOUT LEARNINGTO DANCE IN THE RAIN

Deze is best wel bekend, maar dat maakt hem niet minder goed!
Last, but not least! Ik vind deze zo vrolijk & positief dat ik er zelf helemaal blij van wordt! 


Dat waren dan alle 'wijze woorden', ik hoop dat jullie ze net zo leuk vonden als dat ik ze vind! Dit waren mijn favorieten van de afgelopen periode, en wie weet als ik in de toekomst weer een nieuw lijstje heb, dat ik ze dan met jullie deel! 

Liefs,
Annerieke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!