7.1.15

UPDATE


De kerstboom is het huis uit, de oliebollen zijn op, en al het vuurwerk is opgeruimd. December is over, en daarmee is ook een einde gekomen aan onze vakantie. Ja, het is zover, school is weer begonnen. Maar ondanks dat heb ik vandaag een artikel voor jullie, want oh, ik ben een bikkel. Eigenlijk had ik dit artikel al helemaal klaar vorige week, maar op het laatste moment (vlak voordat dit online komt dus) besloot ik om het helemaal om te gooien. En wat heb je dan omgegooid Annerieke? Waar gaat dit artikel over? Nou dat zal ik jullie vertellen. Ik heb vandaag een update voor jullie. Dus klik snel op 'read more' als je dat wilt lezen! 

DISCLAIMER: DE RECHTEN VAN DE AFBEELDINGEN GAAN NIET NAAR MIJ

SCHOOL

Op school verloopt eigenlijk alles vlekkeloos. Ik haal de ene 9 na de andere, en onvoldoendes zijn niet te bekennen op mijn cijferoverzicht. Strafwerk, nablijven en bijles zijn woorden die ik nog niet heb gehoord dit schooljaar. Over twee weken heb ik mijn tweede toetsweek, en ik verwacht dat het helemaal goed gaat komen. En als ik dat dan heb overleefd, zit ik alweer op de helft van het schooljaar, en heb ik alweer een fantastisch rapport in de pocket.

Verder heb ik het ook heel erg naar mijn zin op school. Ik had het eigenlijk minder verwacht, aangezien ik 'het nieuwe meisje was'. Maar ik wordt juist heel goed opgenomen in groepjes, en iedereen is super aardig tegen me. Volgens mij lig ik ook best goed bij de docenten, alhoewel ik misschien wat minder moet gaan kletsen in de les. Ach ja, je kan ook niet alles perfect doen. 


BLOG

Er zijn een aantal dingetjes die ik als een soort 'goede blog-voornemens voor 2015' wil gaan toepassen. Sommige heb ik al toegepast, en met andere ben ik bezig. Maar dat gaat ook niet allemaal van de ene dag op de andere. 

Het groeien van mijn blog kan je vergelijken met dat van een plantje: Toen ik mijn blog begon heb ik als het ware de zaadjes in de grond gestrooid. Ik heb het goed verzorgd, en langzaam begon het te groeien. Eerst was het niet meer dan een kleine groene stengel, maar hij groeide steeds verder. De plant werd steeds mooier, en er zitten al knoppen aan voor mooie bloemen. Daarom heb ik besloten om hem nog meer te voedden, want een groeiende plant is nou eenmaal veel verzorging nodig. En nee dames en heren (again, er zijn hier geen heren maar je snapt het idee), een blog wordt niet van de ene op de andere dag succesvol. Niet bij mij, en bij niemand niet, helaas pindakaas. Daarom is het nodig om af en toe wat aan te passen, en dat is precies wat ik heb gedaan.

Lay out
Als je mijn blog al een langere tijd volgt dan is je vast opgevallen dat mijn lay-out helemaal is veranderd. Ik ben er zelf heel blij mee, alles is veel professioneler nu. Er zijn nog steeds een aantal dingetjes die ik graag zou willen veranderen, maar dat komt allemaal nog wel een keertje.

Vaste data
Niet alleen mijn lay-out is al veranderd, sinds kort zet ik vast een artikel online op zaterdag & woensdag. Het is soms nog best lastig om het met school te combineren (want oh, wat steek ik daar veel tijd in). Het zou dus kunnen dat ik af en toe twee keer per week een artikel niet red. Ook is het best even wennen, zo was ik het artikel van vandaag al bijna vergeten oeps!

Mezelf
Ik wil graag meer eigen foto's gaan gebruiken, en meer foto's waar ik zelf op sta. Zo wordt mijn blog veel persoonlijker & sfeervoller. Of ik in elk artikel dit kan doen is de vraag, want het kost nou eenmaal iets meer tijd dan foto's van het internet af halen. Maar voor wat, hoort wat.




Dit was dan mijn update. Ik had nog nooit eerder zo'n artikel gemaakt, maar het bevalt me eigenlijk wel. Ik die tegen jullie klets over alles wat er in de afgelopen tijd is gebeurd, en gaat gebeuren. Hm, ja dat bevalt me wel. Wie weet zullen jullie dit soort artikelen in de toekomst vaker zien verschijnen hier! 


Liefs,
Annerieke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!