3.1.15

NEW IN



Hey! Woensdag vertelde ik jullie dat ik naar Amsterdam was geweest. En daarbij beloofde ik dat er een 'new in' artikel zou komen, waarbij ik jullie zou laten zien wat ik heb gekocht in Amsterdam. Dus, zoals beloofd, daar is ie dan vandaag. Het is niet heel veel, en daarom wil ik het ook geen shoplog noemen. Ik vraag me wel af hoe het kan dat ik nog nooit zo'n soort artikel heb gemaakt, ik bedoel, je bent een 'fashion addict' of je bent het niet! Ik val onder die eerste, that's for sure!


Trui H&M


Het eerste dat ik kocht was deze trui. Best wel simpel en casual, zoals mijn meeste truien. Maar wat deze trui zo speciaal maakt, is hoe fluffy hij is. Ik bedoel, kijk dan naar die close up! Het voelt echt alsof je een deken om je heen hebt, en wat wil je dan nog meer?! Ik ben verliefd op deze trui geworden denk ik. 

Trui H&M

Nog een trui, want tja, het is winter dames en heren. (Niet dat ik verwacht dat er heren zijn die dit lezen, maar ik vond het wel leuk klinken) Deze trui is baby blauw, en daarom vind ik hem eigenlijk meer geschikt voor begin lente & eind winter. Ik vind de kleur echt prachtig, en hij staat goed bij mijn huidskleur (YES!), in tegenstelling tot de meeste pastelkleuren. Ook deze trui is lekker zacht, niet fluffy helaas.

Jurkje H&M

Het laatste dat ik jullie ga laten zien is dit jurkje. Ik vind hem heel chique door de zwart witte rozen print. Ook het model vind ik heel mooi, vanaf de taille heeft het een soort skaterskirt model. Dit soort jurkjes staan goed bij mijn figuur, ik ben namelijk een asperge. (Ja, mijn lichaamsfiguur het asperge, ik heb het ook niet verzonnen hoor, haha). Door het uitlopende onderstuk van dit jurkje valt dat wat minder op, en lijk ik wat minder vormloos. 

Zoals je misschien wel was opgevallen, is alles van de H&M. Beetje typisch, hihi. Ik heb echt ontzettend veel leuke winkels gezien in Amsterdam, maar toch was H&M de enige winkel waar ik slaagde. Het is echt by far mijn favoriete kledingwinkel. Al sinds ik een klein kleutertje was winkelde ik daar, wel op de kinderafdeling obviously

Kort verhaaltje:
Ik ben vroeger ook een keer verdwaald in de H&M, toen ik op zoek was naar de paskamers. Uiteindelijk vond ik ze, en stond ik heel lang in een hokje te wachten, op mama. Later bleek dat ik bij de dames kleedkamers was i.p.v. die voor kinderen. Mama moest bij de balie me om laten roepen, nou en voor mij was het toen nog een hele zoektocht om die balie te vinden. Haha!

Liefs,
Annerieke

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke blog heb je! Ik zie hem nu voor het eerst. Superleuke aankopen, vooral je fluffy trui en jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Dat vind ik super leuk om te horen! :)

      Verwijderen
  2. hey leuk log ik had even een vraagje hoe zet je een bericht op deze pagina mij lukt het niket het komt altijd op de hoofdpagina kun je me alsjeblieft helpen

    xx hopeloos meisje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey kun je me alsjeblieft helpen !? ik weet nu even geen raad want hoe krijg jij deze tekst op deze pagina mij lukt het niet het komt altijd op de hoofdpagina alsjeblieft help me !

    xx hopeloos meisje

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!