10.1.15

LITTLE DESK TOUR


Als er één plek is, waar ik super veel tijd door breng, dan is het mijn bureau. Ik doe er 's ochtends mijn make-up, ik teken er, ik leer er, en ga zo nog maar even door. En aangezien mijn best gelezen artikel ooit mijn roomdetails artikel is (die ik eigenlijk zelf helemaal niet zo geweldig vind haha), leek het me niet anders dan eerlijk om zoiets nog een keer te doen. Daarom presenteer ik jullie vandaag *tromgeroffel* mijn kleine desk tour! Nouja, het zijn eigenlijk meer detail foto's, maar je snapt het idee.


Hangers - Xenos

Boven mijn bureau, aan het dakraam, hangen deze vormpjes. Ik had ze eigenlijk opgehangen voor de decembermaand, maar ze zijn veel te leuk om weer weg te halen, haha! 


Onder mijn dakraam, in het raamkozijn, hangt een fotolijstje. Daarin stop ik simpele tekeningetjes en foto's, zoals de bovenstaande twee. Momenteel hangt de rechter erin, meteen goed voor je motivatie & een vrolijkheids boost. Je kan ze heel makkelijk zelf DIY'en, dat is er zo fijn aan.

Stoel - IKEA
Schapenkleedje - IKEA

Mijn bureaustoel kan natuurlijk niet ontbreken in deze desk tour. Ik vind hem echt prachtig, en hij zit geweldig. Ook het schapenkleedje vond ik er super leuk bij staan. No worries, hij is nep hoor :)

Plant - IKEA
Plantenpot - IKEA
Spiegel - IKEA
Standaard - Xenos

Rechts op mijn bureau vind je dit hoekje. Dit vind ik persoonlijk het leukste hoekje, omdat het er super leuk & cute uit ziet. Bovendien gebruik ik deze hoek het meeste.


Hierboven laat ik heel snel even zien hoe ik de kwasten houder heb gemaakt. 
Het werkt trouwens super goed, de kwasten blijven goed omhoog staan! 
En ik vind dat het er super cute uit ziet.


Dan heb ik nog een kleine DIY, en dat is deze. 
Het is bedoeld om armbanden en ringen op te bergen, 
maar het ziet er eigenlijk super leuk uit!
Je kan dit ook met schuifspeldjes & elastiekjes doen, 
maar dat lijkt dan weer niet zo mooi.


Dit was dan al weer mijn desk tour. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om een kijkje te nemen op mijn bureau, door detail foto's te zien. Ik vond het zelf ontzettend leuk om te maken, misschien ooit als ik alles helemaal heb veranderd dat er een nieuwe komt. Dat zou wel leuk zijn! Ohja, mocht je een van de DIY's namaken, dan kan je me natuurlijk altijd een foto sturen. (Je kan me een foto mailen via anneriekemeijersblog@gmail.com).

Liefs,
Annerieke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!