24.1.15

INSPIRATIE & TIPS : INTERIEUR


Gotta love interior you know... Vandaag deel ik met jullie mijn favoriete interieur plaatjes van het moment. Bomvol inspiratie natuurlijk, thanks to google images! Ik kan echt niet genoeg krijgen van interieur foto's, en misschien steek ik jullie bij deze aan met het virus, mijn excuses alvast. Volgensmij komt echt meer dan de helft van deze foto's uit Scandinaviƫ, ik bedoel, de IKEA komt daar vandaan, alsof dat niet genoeg zegt! ;) Laten we snel beginnen, en zet je maar schrap, want het zijn veeeel foto's!
DISCLAIMER: DE RECHTEN VAN DE FOTO'S GAAN NIET NAAR MIJ

TIPS:

Zo, dat was dan alle inspiratie. Nu is het tijd voor wat tips, lees snel verder als je benieuwt bent!

- WOOD
Misschien niet de meest originele tip ooit, maar wel een goede. Hout is heel klassiek, maar toch ook altijd goed. In elk interieur is vaak wel hout te bekennen, puur omdat het zo mooi & handig is. 

- PLANTS
Ik las laatst in het tijdschrift flow: 'Planten hebben de gave om de ruimte om hun heen te veranderen.' Absoluut waar! Hoe meer planten, hoe beter. Je kan het ook overdrijven natuurlijk...

- PICTUREFRAME
Deze kennen we inmiddels wel, en het is jullie vast ook opgevallen dat er       weer een heleboel in de bovenstaande foto's te vinden waren. Ik heb heel lang geleden ook ooit een artikel gemaakt over hoe je een foto muur kan maken, daarvoor kan je hier klikken. 

- ANIMALS
Dierenprints maar ook illustraties van dieren zijn super leuk als accessoires in een kamer. 

- WHITE
Wit is de sleutel naar succes wat betreft interieur. Lekker minimalistisch! Bovendien laat wit een ruimte groter lijken, ideaal toch? Het kan wel heel ongezellig en kil worden, maar gelukkig is dat te verhelpen. ;)

- METALLIC
Ben je even helemaal klaar met goud & zilver? Probeer eens koper en rose goud!

- CHALKBOARD
Krijtborden zijn echt een hype, en terecht wat mij betreft! Ik denk dat ze het aller leukst zijn tussen wat planten in de keuken, maar in principe kan je ze overal neer zetten. Je kan ze ook zelf DIY'en met wat krijtbordverf! 


Poeh, dat was een hele boel. Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden, en misschien hebben jullie zelfs wel inspiratie opgedaan voor je eigen huis/kamer. Zelf vond ik het in ieder geval geweldig leuk om te maken, vooral het zoeken naar inspiratie op google afbeeldingen vond ik echt heerlijk. Hopelijk tot woensdag!

Liefs,
Annerieke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!