31.1.15

EEN LUSH CADEAUTJE


Hey allemaal! Een tijdje terug vertelde ik jullie dat mijn toetsweek voorbij was. Tot nu toe heb ik alleen nog maar hoge cijfers terug gekregen, en daarom vond ik het de perfecte reden om mezelf eens te verwennen met een cadeautje. Nu was ik van plan om iets bij lush te bestellen (jullie kennen die winkel vast wel, met allerlei producten voor in bad, zeepjes, shampoos ect.), alleen het punt is dat ik dan bijna meer voor de verzendkosten dan voor het product betaal... Nu was mijn moeder toevallig in Amsterdam, en die was zo lief om voor mij wat mee te nemen uit lush! Lees snel als je benieuwd bent wat ze heeft meegenomen.


Allereerst deze bath bomb, met de naam butterball. Dit is een van de producten van lush die je maar één keer kan gebruiken, je lost hem dus in één keer helemaal op in het bad. Er zit cacaoboter in deze butterball, plus cacaozaadjes die je huid heel zacht maken (perfect voor mijn droge winterhuid dus!). Deze bath bomb zorgt voor veel bubbels en een lekker ruikend bad, maar geeft verder geen kleur of glitters. Hij ruikt heerlijk, en ik kan niet wachten om hem uit te proberen! 


Het tweede, en meteen laatste product is een bubble bar. 'Amandopondo' om precies te zijn. Deze kan je in stukjes afbreken, en dus meerdere keren gebruiken. Ook deze is weer zonder kleur, en glitter, maar mét bubbels, en een heerlijk ruikend bad. Deze is mijn favoriet van de twee, omdat hij zo fris ruikt. De geur is een mix van rozen, citroen en sinaasappel. Ook vind ik het roosje erin heel lief, het lijkt eigenlijk net een taartje zo. 


Dit waren dan mijn twee badproducten van lush. Het is een beetje weinig misschien, maar het was dan ook een cadeautje, en niet een complete shoplog. Ik ben in ieder geval ontzettend benieuwd om ze uit te proberen, want nog nooit eerder kocht ik zoiets bij lush. Al wel eerder had ik een shampoo bar gekocht, maar dat is toch wel weer iets compleet anders. 



Fijn weekend, en hopelijk tot woensdag!

Liefs,
Annerieke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!