28.1.15

EEN DAGJE IN DE SNEEUW


Hey! Vandaag nemen jullie een kijkje in mijn leven. Ik heb van een dag (23 Januari om precies te zijn) precies bijgehouden wat ik heb gedaan, zodat ik dat met jullie kon delen. Een soort vlog dus, maar dan alleen met tekst & foto's. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen, veel leesplezier! :)

Ik begon de dag, zoals gebruikelijk, in mijn bed. Verbazend genoeg werd ik wakker om 9 uur, maar ik kon het natuurlijk niet laten om nog een half uur te blijven liggen. Toen ik mijn gordijnen opende, kwam er eigenlijk nauwelijks licht uit, maar het licht dat er uit kwam was niet normaal fel & wit. Jep je raad het al, het had gesneeuwd. Helaas was het voor mij met mijn slaapoogjes nog een hele struggle om tegen dat licht in te kijken om te zien of het sneeuw was ja of nee. 

Eenmaal beneden was ik uiteraard de laatste, want mijn ouders zijn niet zulke uitslapers. Maar ik was in ieder geval heel blij dat er sneeuw lag, (jep, ondanks de lentekoorts) en ik kon eigenlijk niet wachten om naar buiten te rennen. Helaas had ik nog mijn pyjama aan, en was ik eerst nog van plan om te douchen...


Na het ontbijten, douchen, aankleden, enz. was het voor mij eindelijk tijd om naar buiten te gaan. Echt heerlijk om door die verse sneeuw te lopen. Het leuke van sneeuw is dat het alles helemaal omtovert tot een compleet ander landschap, echt prachtig. 


Juliet had mij inmiddels geappt of we een sneeuwpop gingen maken, en daar kon ik natuurlijk geen 'nee' tegen zeggen. Zo gezegd zo gedaan, en het was echt hilarisch. De sneeuw plakte dus enorm goed, en wij hadden binnen een paar minuten 2 gigantische sneeuwballen. Het lukte ons alleen niet om ze bovenop elkaar te krijgen, dus we moesten gedwongen onze sneeuwpop verkleinen haha. Uiteindelijk was hij groter dan wij zelf, dus dat moet zo ongeveer 1.80(!) moet zijn geweest.


Vervolgens heb ik mijn kostbare leertijd uitstekend (ehhum) besteed aan het kijken van video's op youtube, en het drinken van thee. Het liefst had ik nog iets lekkers gebakken, maar mijn leerwerk  voor biologie & Nederlands eiste voorrang. Helaas pindakaas!

Jep, er hangen inderdaad druppels aan de theepot. Ik ben niet zo grandioos in het inschenken van  drinken...

's Avonds gingen we op visite, waarvan we echt belachelijk laat terug kwamen haha. Het was wel heel erg gezellig, alleen het had wel als gevolg dat ik de volgende dag voor de helft in bed heb besteed... Dat was niet zo slim, aangezien er bergen leerwerk op me lagen te wachten. Inmiddels heb ik de toetsen gemaakt, en het ging helemaal goed. (Om jullie even gerust te stellen, haha.)

Dit was dan mijn 'een dag uit het leven van Annerieke'. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen! Ohja, mijn toetsweek is trouwens voorbij! (YES!) Ik ga nu meteen het internet op duiken om een leuk cadeautje voor mezelf te kopen.

Liefs,
Annerieke

2 opmerkingen:

  1. Hey I love your blog, this pics are so beautiful. big kiss from Croatia! Tea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey I love your blog and this pics are sooo beautiful! kisses from Croatia! Tea

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!