26.12.14

SPAM JE BLOG #2


Hey!
Een paar maanden geleden zette ik spam je blog #1 online. Jullie hebben daar gebruik van gemaakt, en het leek me leuk om het nog een keer te doen. Daarom presenteer ik jullie bij deze *tromgeroffel* : Spam je blog nummer 2! 

Wat houdt dit in?
Ik geef jullie vandaag de mogelijkheid om jullie eigen blog te spammen! Ik vind het heel leuk om jullie blogs te bekijken, en jullie zijn zelf misschien ook wel nieuwsgierig om de blogs van jullie mede-lezeressen te ontdekken.

Wat moet je doen?
Laat hieronder een reactie achter waarin je iets over jezelf of over je blog vertelt. En vergeet niet om ook een linkje van je blog achter te laten, zodat iedereen hem gemakkelijk kan vinden.

Grijp je kans en promoot jezelf shameless !


Liefs,
Annerieke

4 opmerkingen:

  1. Hee!

    Ik vind het superlief dat ik mag spammen... Dus dan begin ik maar hè!;
    Op mijn blog www.diysforyouandme.weebly.com, plaats ik anoniem berichtjes die vooral te maken hebben met DIY's, inspiratie, dingen die je kan doen, tips, mijn glutenallergie en natuurlijk komt er af en toe een TAG ofzo voorbij. Het doel van mijn blog is dan ook om je bezig te houden, je op ideeën te brengen, waarop je anders misschien nooit kwam. Het is een blog voor iedereen; als je creatief bent, kom je op heel veel nieuwe ideeën, als je niet zo creatief bent, krijg je tóch de wil om alsnog leuke dingen te maken, als je van berichtjes lezen houdt, kan je die opzoeken want er staan genoeg berichtjes op en ga zo maar door!

    Ik zal het heel leuk vinden als je een kijkje neemt op mijn blog!

    Liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee!

    Ik vind het superlief dat ik mag spammen... Dus dan begin ik maar hè!;
    Op mijn blog www.diysforyouandme.weebly.com, plaats ik anoniem berichtjes die vooral te maken hebben met DIY's, inspiratie, dingen die je kan doen, tips, mijn glutenallergie en natuurlijk komt er af en toe een TAG ofzo voorbij. Het doel van mijn blog is dan ook om je bezig te houden, je op ideeën te brengen, waarop je anders misschien nooit kwam. Het is een blog voor iedereen; als je creatief bent, kom je op heel veel nieuwe ideeën, als je niet zo creatief bent, krijg je tóch de wil om alsnog leuke dingen te maken, als je van berichtjes lezen houdt, kan je die opzoeken want er staan genoeg berichtjes op en ga zo maar door!

    Ik zal het heel leuk vinden als je een kijkje neemt op mijn blog!

    Liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi allemaal, ik ben Romy 15 jaar en ik ben gek op alles wat met beauty en fashion te maken heeft. Daarom ben ik mijn eigen blog op Wordpress.com begonnen. Op mijn blog www.thesparklingbeauty.wordpress.com vind je van alles. Van make-up looks tot smoothie recepten en van fashion advice tot lifestyle artikelen. Ik word altijd super blij van nieuwe comments en volgers dus sluit je gerust aan bij de familie ♥

    Big Kiss.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heey! leuk dat we mogen spammen! Ik heb samen met een vriendin het blog: www.hannahencathelijne.wordpress.com. We posten over van alles en nog wat.

    We hebben vandaag ook een spamjeblog artikel gepost dus als je wil spammen;)

    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!