22.12.14

SOME LITTLE THINGS THAT MAKE ME SMILE

Vandaag ga ik met jullie (zoals de titel al verraad) een aantal dingetjes bespreken die mij blij maken. En dat zijn er nogal veel, want ik ben over het algemeen best een positief persoon. Ok√©, ook ik ben wel eens chagrijnig, maar dat hoort er allemaal bij, toch? Ik ga het vandaag niet met jullie hebben over de algemene of stereotype dingen en momenten, maar over de kleine dingen waar ik blij van kan worden. Ze zeggen niet voor niets: "het zijn de kleine dingen in het leven waar het om draait".

bron

DISCLAIMER: DE RECHTEN VAN DE AFBEELDINGEN GAAN NIET NAAR MIJ

COMPLIMENTEN GEVEN
Iemand een complimentje geven kost bijna geen moeite, en daarom zouden we het eigenlijk veel vaker moeten doen. Als ik iemand een complimentje geef, en ik zie dat die persoon daar blij van wordt, dan voel ik me meteen blij.

LEZEN
Na een hele dag vol inspanning 's avonds voor de kachel kruipen met een boek of een tijdschrift, oh wat heerlijk is dat. Heel ontspannen, en in tijdschriften doe ik meteen inspiratie op!

HET WEER DAT MEE ZIT
Als ik moet fietsen en het ineens stralend weer wordt, terwijl het de rest van de dag regende. Tja, dan voel ik me toch wel even heel gelukkig.



EEN OPGEGRUIMDE KAMER
Ik kan hier ook heel erg van genieten , het kost misschien wat werk maar het resultaat mag er zijn! Helaas ligt het binnen een week al weer bezaaid met rommel, nouja voornamelijk kleding hihi.

SPONTANE MOMENTEN
Ik geef eerlijk toe dat ik niet zo blij word van verrassingen of grote wendingen op het laatste moment, want ik heb graag zelf de touwtjes in handen en bereid me graag op dingen voor. Maar kleine spontane momenten, daar word ik wel heel vrolijk van.


LEUKE JONGENS TEGENKOMEN
Tja, ik word daar heel vrolijk van, en volgens mij zijn er meer onder ons die dat wel leuk vinden! Of niet dan girls? ;)
POSITIEF & CREATIEF 
Er zijn bepaalde mensen die altijd positief zijn wat er ook gebeurt. En als die mensen dan ook nog creatief zijn en hun eigen passie hebben, daar heb ik echt bewondering voor. Die stralen gewoon inspiratie uit, ik wordt daar zo blij van! 

KERSTLICHTJES
Rond deze tijd van het jaar hangt overal kerstversiering, en ik word altijd heel vrolijk van de lampjes die overal hangen. Het geeft echt een winters en gezellig gevoel!


En dat brengt mij meteen op het volgende dat ik wou zeggen: het is bijna kerstmis, jeeej! Vandaar trouwens ook de sterretjes op de achtergrond, om jullie even in de stemming te brengen. Dit is mijn laatste artikel voor kerstmis, dus ik wens jullie alvast allemaal een hele fijne kerstdagen!


QUICK SIDE NOTE:

Je kan me sinds een paar dagen volgen op bloglovin'! 

Dan blijf je up to date van mijn artikelen, helemaal gratis. Om me te volgen kan je hier klikken, je moet wel een account hebben op bloglovin'.

en dan nog iets:

Ik probeer sinds een tijdje elk weekend een artikel online te zetten, zodat ik een regelmatiger schema krijg. Ik zou graag meer willen bloggen, en ik ben daar hard voor aan het werken, dus wie weet dat in de toekomst vaker een artikel verschijnt!

Liefs,
Annerieke

1 opmerking:

  1. Dit is helemaal waar. En oh ja, ik moet mijn kamer echt weer opruimen, want ik word er inderdaad blij van. Leuuuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!