8.12.14

'ME TIME' TAG


Hey allemaal! Ik hoop dat jullie allemaal een hele leuke pakjesavond achter de rug hebben. Ik in ieder geval wel, en van alle cadeautjes ben ik het meest blij met mijn nieuwe camera. Vandaag was ik hem even aan het uitproberen, vandaar dat ik mijn eigen foto's heb gebruikt. Ik vind het zelf wel fijn om mijn eigen foto's te gebruiken, wat vinden jullie? Terug naar de orde van de dag, vandaag ga ik de 'me time' tag doen. Ik heb al een tijdje geen tags meer gedaan, dus het werd weer eens tijd. Deze tag heb ik veel voorbij zien komen op youtube de afgelopen weken, en ik vond hem meteen heel erg leuk. Het is ook nog eens een hele leuke tag voor het najaar, aangezien je dan extra vaak 'me time' neemt. Me time is eigenlijk gewoon tijd voor jezelf, bijvoorbeeld wanneer je eens op een avond helemaal niks doet op series kijken, lezen en bloggen na. Laten we snel beginnen met de tag!

WAT LEES OF KIJK JE TIJDENS ME TIME?

Tijdens me time kijk ik vaak youtube video's, van buitenlandse maar ook Nederlandse youtubers. 
Mijn buitenlandse favorieten zijn: Zoe, Alfie, Jim, Tanya, Niomi, Marcus, Joe en Bethany
En mijn Nederlanse favorieten zijn: Jiami , Diana en Simon.

WAT DRAAG JE TIJDENS ME-TIME?

Door de weeks draag ik gewoon de kleding die ik die dag aan had met warme pantoffels of sokken. En in het weekend een warme trui, fluffy sokken, jeans en niet te vergeten: mijn haar is altijd opgestoken tijdens me time. Bij hoge uitzondering zie je mij in een joggingbroek, ohja en met gym.


WAT IS MOMENTEEL JE FAVORIETE NAGELLAK?

Oh ik moet jullie echt iets vertellen. Ik kan jullie vol trots zeggen dat ik heel november geen nagellak heb gedragen. Heel november! Voor sommigen van jullie is dat misschien heel normaal, maar voor mij was het echt heel bijzonder dat ik het heb volgehouden. Ik heb namelijk best wel slappe nagels van mezelf, dus ik besloot om een maand zonder nagellak te doen. Maar aangezien het inmiddels december is mag ik van mezelf weer nagellak dragen. Momenteel draag ik de nagellak die je kunt zien op de foto onder de volgende vraag. Een hele simpele nailart, maar toch net wat anders dan normaal. I like it! 

WAT DRINK JE TIJDENS ME TIME?

Thee. Ohh ik hou zo van thee! Veel meiden drinken graag koffie, maar dat drink ik dus echt nooit. Sterker nog, ik heb het nog nooit geproefd, is dat erg? Als ik het zie of ruik, dan schrikt dat me meer af dan dat het me aantrekt. Nee, geef mij maar gewoon thee voorlopig. Ik drink trouwens altijd thee uit mijn blond amsterdam mok. Ah, ik vind hem echt zoo leuk!


WAT ZIJN JE FAVORIETE BEAUTYPRODUCTEN OM TIJDENS ME TIME TE GEBRUIKEN?

Het liefst geen make-up, tenzij het door de weeks is. En qua douch en bad producten ben ik best saai, meestal een douchegel en een bodybutter van de Bodyshop. Momenteel gebruik ik de honeymania douchegel, oh die ruikt echt hemels.

WAT IS MOMENTEEL JE FAVORIETE KAARS?

Ik brand eigenlijk nooit kaarsen. Nouja, mijn ouders steken wel eens kaarsen aan, maar dat zijn geen geurkaarzen ofzo. Zelf ben ik gewoon niet zo fan van kaarsen, maar ik ben ook gewoon te lui om ze te kopen en aan te steken. Oepsie!

GA JE WEL EENS DE DEUR UIT TIJDENS ME TIME?

Ooit gehoord van shoppen? Dat is echt mijn favoriete besteding van me time buiten de deur. En, oh ik kan niet wachten tot ik weer kan schaatsen op natuurijs. Ik woon vlak bij de ijsbaan, en als ik kan dan ben ik daar de hele winter te vinden.

GA JE WEL EENS ALEEN NAAR DE FILM?

Nee. Ik ben nog nooit alleen naar de film geweest, en ik denk dat ik dat voorlopig ook niet zal doen.  Als ik alleen een film kijk, dan is het achter mijn laptop, maar nooit alleen in de bioscoop. Sowieso ga ik niet vaak naar de bioscoop, maar als ik erheen ga, dan ga ik altijd wel samen met iemand. Met vriendinnen tenminste, ik ben nog nooit met een jongen naar de bioscoop geweest. Ik had jullie graag romantische verhalen verteld, maar dat zit er niet in helaas. ;)


FAVORIETE WEBSHOP?

Oei, dat is een moeilijke. Ik kijk nooit zo vaak op dezelfde online winkel eigenlijk. Wel kijk ik soms op H&M, maar ik vind het altijd jammer als ik dan in real life ga shoppen en ik heb alles al online gezien. Dat is waarom ik bijna nooit online shop.

HEB JE NOG IETS TOE TE VOEGEN?

Ja. Bij deze tag ik al mijn lezeressen die deze tag ook graag willen doen. Laat vooral een linkje achter in de reacties als jij deze tag overneemt, ik ben nieuwsgierig om het te lezen! 

Ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden om te lezen. Het was voor mij in ieder geval een leuke besteding van mijn 'me time'. Vergeet geen linkje achter te laten als jij deze tag overneemt!

Liefs,
Annerieke


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!