12.12.14

KERST OUTFIT TIPS & INSPIRATIE

Hey allemaal! 
Nog een weekje en dan is het zo ver, kerstvakantie! Ik ben echt helemaal in de stemming voor de feestdagen. Gisteren heb ik de kerstboom inclusief het huis versierd, ik zing al weken kerstliedjes, ik kijk kerst video's op youtube, en morgen ga ik shoppen voor winterkleding. Beter kan niet toch? Nouja misschien ook wel, sneeuw zou het plaatje compleet maken. Iets wat natuurlijk niet zomaar vergeten kan worden, is je kerst outfit. Misschien ga je wel met je familie een kerstdiner houden, of ga je gezellig de stad in met vriendinnen of je vriendje. In ieder geval is het verstandig om stress te voorkomen, door van te voren na te denken over je outift. Ik heb de outfit inspiratie & tips opgedeeld in verschillende soorten, gerangschikt van chique naar casual. Zo hoop ik dat er voor iedereen iets bij zit! Laten we snel beginnen met inspiratie voor de outfit die jij aanstaande kerst gaat dragen.

DISCLAIMER: DE RECHTEN VAN DE AFBEELDINGEN GAAN NIET NAAR MIJ

GIRLY AND SHINY 

Glitter en glamour is helemaal jou ding. Het liefst zou je het hele jaar er fabulous bij lopen, en kerstmis is het perfecte excuus om in de prachtigste jurkjes en de mooiste pumps te verschijnen. Een klein dingetje is voor jou nog wel om die outfit ook daadwerkelijk te vinden, maar jij weet in ieder geval wel wat je wilt! 
Tip: je kan natuurlijk ook een prachtig jurkje kopen zonder glitter, ook dat kan er geweldig uit zien. Een kerstoutfit hoeft namelijk niet per se met glitter te zijn, en voor jou is het misschien een leuke challenge om een jurkje te vinden waar jij je fabulous in voelt, maar zonder glitter! 


A LITTLE DRESSY

Als er één tijd in het jaar is waarin je helemaal kunt losgaan met glitter outfits, dan is het zeker met kerst. Eigenlijk vind jij dat glitter al snel too much kan zijn, vandaar dat het misschien verstandig is om niet van top tot teen in glitter te verschijnen, maar met bepaalde glitter details. Denk aan: kettingen, een riempje,  schoenen, een shortje, oorbellen, een vestje, ect. De onderstaande foto laat goed zien hoe je dit kan doen. De outfit is heel simpel, maar het rokje maakt het net speciaal, en geschikt voor kerstmis. Moraal van het verhaal: Houd glitter subtiel


SIMPLE BUT LOVELY

Stel, jij wil wel graag in een leuke outfit verschijnen, maar liever niet te opvallend. Al die jurkjes en al die glitter zijn niet zo jou ding. Don't worry! Er zijn genoeg manieren om een leuke outfit samen te stellen, zonder glitter, en zonder (gala)jurkjes. 

Je kan bijvoorbeeld gaan voor een sweater met een rokje zoals op de onderstaande foto, dit lijkt best wel casual door de sweater, maar het rokje maakt het toch net iets meer girly en feestelijk. Maar er zijn natuurlijk nog veel meer mogelijkheden. Ik adviseer voor jou: peplum topjes, shortjes met print, statement kettingen, jumpsuit of playsuit.


 CASUAL AND COZY

Een ding is in ieder geval duidelijk, jij bent niet van plan om in een rode loper outfit te verschijnen. Een paar jeans en een trui is voor jou wel goed genoeg. En gelijk heb je, het is ook prima om jezelf niet in de glitter onder te dompelen. Persoonlijk denk ik dat dit de richting is waar mijn outift voor tweede kerstdag heen gaat, een leuke 'ugly christmas sweater' en een paar jeans. Dit is trouwens de perfecte outift om lekker thuis mee op de bank te hangen, of je voor te bereiden op kerstmis. 


Dat waren dan al weer alle inspiratie en tips voor vandaag. Ik hoop dat jullie het bruikbaar vinden, en dat jullie nu ook een beetje in de kerst spirit zijn gekomen. Weet jij al wat je gaat dragen deze kerst, laat het achter in de reacties! :)

Liefs,
Annerieke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!