22.11.14

LA VIE EST BELLE | OOTD


Hey allemaal, vandaag heb ik een outfit of the day voor jullie. Eigenlijk is hij niet van vandaag maar al van een tijdje geleden, oepsie! Ik kwam er steeds maar niet aan toe om te foto's te bewerken en het artikel te typen, dus bij deze! Deze foto's heb ik genomen op een hele mooie herfst avond in het bos. Mijn lieftallige assistente (a.k.a. mijn moeder) heeft mij geholpen met het maken van deze foto's, dankjewel mam! Laten we snel beginnen met de foto's! 


De vrijdag van de toesteek had ik geen toetsen, en was ik dus vrij, heerlijk! Mama en ik zijn toen gaan shoppen in Batavia stad (een fashion outlet in Lelystad) en Zwolle. Van deze outfit heb ik op die dag onder andere het shirt op de bovenstaande foto gekocht, en de schoenen die je later in dit artikel tegen komt #spoiler. 



De tekst van het shirt vindt ik echt heel lief, 'la vie est belle'. Dit betekent 'het leven is mooi', voor de meiden onder ons die niet hebben opgelet bij de Franse les. ;) Het shirt heb ik gecombineerd met een colbert, wat de look iets chiquer maakt.


En dit zijn dan de schoenen waar ik het eerder al over had. Ik vind ze persoonlijk super leuk, en ze zitten hemels just sayin'.



Shirt - Sissy boy
Colbert - H&M
Enkelbroek - Zara
Schoenen - Tamaris 

Dit was dan alweer de outfit, ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te lezen/zien! Outfit posts zijn persoonlijk een van mijn favoriete artikelen om te maken, en ik ben ook zeker van plan hier mee door te gaan. Mijn outfit foto's zijn nog verre weg van perfect, maar gaandeweg leer je, nietwaar? Oh, wat klinkt dat weer als een wijze les Annerieke. Yes I know,  goed idee om daarmee af te sluiten, haha.

Liefs,
Annerieke

3 opmerkingen:

  1. leuk kind ben je ook ann! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'La vie est belle' betekent toch 'het leven is mooi'....?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Anoniem ohhh dat is waar ook! Je hebt gelijk haha. Tja, al die Franse woordjes zijn diep diep weg gezakt... hahaha

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!