4.11.14

25 QUESTIONS TAG


Hey allemaal! Ohh wat is het al weer lang geleden sinds mijn laatste artikel. Helaas heb ik deze week toetsweek, en ik heb nog niet veel tijd vrij kunnen maken om te bloggen. Maar vandaag maak ik voor jullie even tijd, ondanks dat ik straks nog maatschappijleer moet leren. Maar goed, wat gaan we vandaag doen? Op Jiami's blog (lifesplash.nl) kwam ik onlangs de 25 questions tag tegen. Dat is een tag met 25 best wel random vragen, een soort variatie op de TMI-tag, echt heel leuk! Dus dat is precies wat ik vandaag ga doen, de 25 questions tag. Zo komen jullie meer over mij te weten, en kunnen mijn nieuwe lezeressen mij leren kennen. Let's go!

DISCLAIMER: DE RECHTEN VAN DE AFBEELDINGEN GAAN NIET NAAR MIJ
1 Heb je huisdieren?
Ja! Ik heb twee hele lieve konijntjes, Winnie en Luna.

dit is niet een van mijn konijnen (helaas haha)
 maar deze foto was echt te cute om niet met jullie te delen


2 Noem 3 dingen die het dichtst bij je zijn.
Mijn laptop, chochola (he he) en een vaas met bloemen.

3 Hoe is het weer nu?
Verbazend goed, voor november.

4 Rij je? En zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?
Nee, ik ben pas 15 dus het zou niet best zijn als ik zou rijden haha! Ik heb dus ook nog nooit een ongeluk gehad.

5 Hoe laat was je vanochtend wakker?
8 Uur, dat valt best mee toch?


6 Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
Gisteravond, meestal douch ik in de avond. Soms in weekenden 's ochtends maar door de weeks heb ik daar echt geen tijd voor 's ochtends.

7 Wat is de laatste film die je gezien hebt?
Frozen! Oh wat een heerlijke film.

8 Wat staat er in je laatste sms'je?
'Lees dit please op tijd, anders wordt mijn fiets gestolen! Haha' 
Oké dit vraagt om uitleg. Ik was vanochtend op weg naar de bushalte, maar toen ik mijn fiets op slot wou zetten kon ik mijn sleutel niet vinden. (Het was donker oké) Toen sms-te ik Juliet (mijn beste vriendin) of ze met haar hangslot ook mijn fiets kon vastzetten, zodat we 's middags beiden los konden maken, en mijn fiets niet gestolen zou kunnen worden. Tadaa! (En het heeft gewerkt, want mijn fiets is niet gestolen)




9 Wat is je ringtone?
Mijn telefoon staat altijd op stil of trillen, ik heb echt geen idee wat voor ringtone ik heb. Vandaar ook dat ik nooit opneem als je me belt, haha!

10 Ben je wel eens naar een ander land geweest?
Ja! Ik ben geweest in: Denemarken, Frankrijk, Duitsland, Zwitserland, Griekenland, Oostenrijk, België, Spanje en Portugal.



11 Hou je van sushi?
Een beetje. Ik lust het wel maar ik ben er geen fan van.

12 Waar doe je boodschappen?
Meestal een dorp hier vlak bij.

13 Heb je ooit medicijnen geslikt om eerder in slaap te vallen?
Nope.

14 Hoeveel broers en zussen heb je?
Nul

15 Heb je een computer of laptop?
Ja, ik heb een macbook en ik ben er super blij mee!



16 Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?
Dan wordt ik al weer 16, jeetje wat vliegt de tijd.

17 Draag je een bril of lenzen?
Nee, gelukkig niet.

18 Verf je je haar?
Nee, en dat ben ik voorlopig ook niet van plan!

19 Wat ben je van plan vandaag te gaan doen?
Leren, leren en nog eens leren.



20 Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Ik heb geen idee!

21 Wat is je favoriete pizzabeleg?
Eigenlijk alles wat op pizza hawaï zit.



22 Eet je liever een hamburger of een cheeseburger?
Hamburger.

23 Heb je wel eens een nacht doorgehaald?
Nee.

24 Wat is de kleur van je ogen?
Tja dat is een beetje ingewikkeld. Eigenlijk groen, maar het buitenste randje is blauw en het binnenste randje is bruin. Maar je zou ze ook best grijs kunnen noemen... Ik ga voor groen haha!

25 Kan je het verschil proeven tussen pepsi en coca cola?
Nee, ik hou niet van cola en ik drink dus ook nooit een van beiden.



Dat was het dan alweer voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen! Zelf vind ik het altijd heel leuk om tags te doen, ook deze vond ik echt leuk. Wil jij deze tag ook overnemen, ga dan  gerust je gang! Laat dan ook eventjes een linkje achter in de reacties, ik ben heel nieuwsgierig naar jullie antwoorden op deze tag!

Liefs, Annerieke

1 opmerking:

  1. Leuke tag! Ik heb nu al trek in pizza, haha, te slecht.

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!