15.11.14

20 'OEPS' MOMENTJES


Hey allemaal! Mijn toetsweek is voorbij, YES! En dit betekent niet alleen dat ik me niet meer non-stop hoef te verdiepen in molmassa's, de bouw van cellen en mijn rekenmachine, dit betekent ook dat ik meer tijd heb om te bloggen! Bovendien ben ik er eindelijk aan toe gekomen om mijn lay out te veranderen, dit is echt iets wat ik al heel lang van plan was. Ik ben nog niet helemaal tevreden over de titel, het kan zijn dat ik dat nog ga veranderen, maar in de grootste lijnen is het klaar. Wat vinden jullie ervan? Maar eh back to the topic: Vandaag ga ik met jullie 20 'oeps' momentjes delen. Je kent het wel, dat je een keer iets waarvan je achteraf denkt: 'Oeps, dat had ik misschien beter niet kunnen doen...' Maarja, dan is het meestal al te laat om het terug te draaien. Dit artikel is meer fun & lifestyle dan fashion, ik zou het leuk vinden als jullie even lieten weten wat jullie leuker vinden om te lezen. Laten we beginnen!
DISCLAIMER: DE RECHTEN VAN DE AFBEELDINGEN GAAN NIET NAAR MIJ

- Whatsappen op de fiets, tja en ineens lag je mobiel op de grond...

- 'Tuurlijk kan ik wel 3 glazen tegelijk dragen!' roepen, en vervolgens alles op de grond laten vallen. 

- Een anonieme reactie versturen, en erachter komen dat het toch niet anoniem was.

- Een ontzettend rare snapchat sturen, en ontdekken dat je een andere persoon hebt geselecteerd dan je dacht.

- Je proefwerk bij de verkeerde week zetten in je agenda.



- Een willekeurig shirt uit de kast trekken en aandoen, en vervolgens op school erachter komen dat ie verschrikkelijk doorschijnt.

- Naar het zwembad gaan en je bikini vergeten.

- Een nieuwe profielfoto wil instellen, en per ongelijk een verkeerde foto selecteren.

- In de zomer beslissen om zonder jas naar school te gaan, en na 1 minuut fietsen al spijt hebben.



- Beginnen aan je wiskunde proefwerk, en ontdekken dat je geen rekenmachine mee hebt genomen.

- Roddelen over iemand, en erachter komen dat die persoon achter je stond. 'Maar ik bedoelde het echt niet zo!'

- Je verslapen hebben, en toch op tijd op school zijn gekomen. Helaas heb je nog wel je pyjama broek aan.

- Stiekem een foto maken van je crush op school, en de flitser vergeten zijn uit te doen.

- Onder de douche springen maar je horloge vergeten zijn af te doen.

- Met een super leuke jongen hebben staan praten, en dan in de spiegel zien hoe verschrikkelijk je haar en make-up zitten. 'Nooooooo!'

- Per ongelijk aan de crush van je beste vriendin vertellen dat ze hem leuk vind. 



- Voor het eerst bij iemand op bezoek zijn, en meteen iets om gooien.

-  Je naam tijdens de les op een stencil zetten waar je niet op mocht schrijven. 'Ehhh, mag ik even je tipex lenen misschien?'

- Een dvd van iemand lenen, die jij vervolgens stuk maakt.

- Moeten racen naar school om niet te laat te komen, en vervolgens van je fiets vallen.


Dat waren alle 'oeps' momentjes. Welke heb jij wel eens mee gemaakt? Laat het me weten in de reacties hier beneden, ik ben heel niewschierig haha! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, ik vond het in ieder geval hilarisch om te maken!

Liefs, Annerieke

2 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Omg, wat maak ik veel oesp momentjes mee, haha. Ik herken mezelf in bijna alles.
    Vooral dat over die glazen. Ja, dat ben ik. En ook dat over het doorschijnende shirt, daar herken ik mezelf ook zo erg in. Leuk artikel!
    XXX Saskia (happyblogxx.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Saskia,
      Haha, oeps misschien voortaan niet zo eigenwijs zijn als ik, en 2 glazen in een keer meenemen! Enn even je shirt checken , dat scheelt weer 2 'oeps' momentjes hahaha!

      Verwijderen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!