5.10.14

ROOM INSPIRATION #2


Zoals sommige van jullie misschien wel weten heb ik afgelopen zomervakantie mijn kamer helemaal vernieuwd. (Als je hier klikt ga je naar een artikel met foto's) Ik heb de muren opnieuw geverfd en ik heb alles opnieuw ingericht, maar alles lijkt nog best wel wit en nieuw. Vandaar dat ik de laatste tijd nadenk over manieren hoe ik het gezelliger en knusser kan maken in mijn kamer, zonder dat het te rommelig wordt. Vandaag ga ik een heleboel inspiratie opdoen, en met jullie delen. Ohh, ik ben zo dol op inspiratie.. Let's go!
DISCLAIMER: DE RECHTEN VAN DE AFBEELDINGEN GAAN NIET NAAR MIJ


Ik heb wel honderden foto's gevonden waarbij wit & hout gecombineerd worden, om het minder wit te maken. Dat geeft echt een heel mooi effect.


Ook deze kledingrekken zijn heel populair. Het geeft een super leuke touch aan je kamer, en het dient meteen als uitbreiding van je overvolle kledingkast. 


Lampjes, lampjes en nog eens lampjes.
 Ook planken boven je bureau met spulletjes zijn super cute & handig. 


Een tweede kleur in je kamer (hier zwart) zorgt er ook al snel voor dat alles minder saai lijkt.


De foto's & kaartjes zijn ook leuk zonder fotolijstjes er om heen. Span een touwtje, hang je kaartjes eraan (met knijpers) en voilà je hebt een room DIY!
Ook spulletjes die je nodig bent voor je (school)werk geven een leuk effect. (Het is wel even de kunst om het leuk neer te leggen en het netjes te houden.) 


Kleedjes zijn dé perfecte manier om de lege vlakken op te vullen. 
Trouwens, hebben jullie gezien hoe leuk het effect is dat die gordijnen geven?


Dit bureau is zooo ontzettend leuk!
Hoe vet is dat houten skelet van een dinosauriër op het glazen kistje waarin een boek ligt? 
Wel vind ik dat het paardje in het fotolijstje eigenlijk een unicorn had moeten zijn, haha!


Wat ook goed werkt om een kamer minder leeg te maken, zijn nachtkastjes met leuke spulletjes erop. Wat dacht je van boeken, bloemen, een kaars en een wekker? Heel simpel, maar toch heel cute!


Dat was alle inspiratie voor vandaag! Poeh, dat was een hele hoop. Heb jij room inspiration deel 1 nog niet gelezen? Klik dan hier
Ook heb ik een artikel geschreven over fotolijstjes, omdat dit een ontzettend leuke DIY om je kamer op te vrolijken. Heb je dat artikel nog niet gelezen? Klik dan hier.
Ik vond dit artikel super leuk om te maken, en ik zou ook graag een deel 3 willen maken. Wat vinden jullie, zal ik dat doen?

Liefs,
Annerieke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!